Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Har du din hund på hundagis? Vad kostar det? Vad ingår då? Undrande :)
Svar
11
· Visningar
1 363
Senast: Sommartjej
·
Övr. Hund någon på detta forum som har en sådan? vad tycker ni om dom? skriv gärna stammen på er hund också, borde ju inte vara allt för svårt...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: cili
·
Övr. Hund Kan jag tex erbjuda min pudelhanne till parning fastän han inte är utställd eller röntgad? Bara nyfiken.
Svar
9
· Visningar
1 431
Senast: Francess
·
R
Övr. Hund Jag planerar att skaffa en hund, men jag har några krav och jag undrar om någon kan komma med tips på en ras som skulle kunna passa mej...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund ska det vara när det är friskt? Och hur ser det ut när det är inflammation? Vår jyckehar haft olika, från gult till grått...
2
Svar
23
· Visningar
4 159
Senast: Calazirya
·
D
Övr. Hund Varför kan folk inte bara inse att alla INTE kan ha hund? Nu är det en stackars ridgeback hane som (med största sannorlikhet) kommer att...
Svar
12
· Visningar
3 481
Senast: Zoya
·
K
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på vad jag ska göra med min otroligt mattiga tax. Hon har alltid varit väldigt mattekär och rädd och skällig för...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: absolut
·
Övr. Hund Jag var ute å busade med Bebis, och passade på att ta några kort! :love: Oh vad jag total älskar den där hunden
Svar
18
· Visningar
1 010
Senast: TCJ
·
E
Övr. Hund hallå alla glada bukefalosser! Jaag har en liten fråga eller rättare sagt två om boxrar... Vita boxrar, varför är d ionte tillåtna? För...
Svar
7
· Visningar
1 596
Senast: Sunnan
·
J
Övr. Hund Var på utsälning i dag och stälde ut min lilla Rottis. och märkte något kånstigt som jag inte fattar :crazy:!! när man säger till...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Petronilla
·
Z
Övr. Hund Jag måste höra med er om det är jag som är fruktansvärt blödig. Min hund får inte vara ensam mer än maximalt fem timmar under en dag...
Svar
7
· Visningar
3 822
Senast: Zora
·
Övr. Hund I går så hade jag släppt ut unghunden, en lite busig tjej på 8 mån. Vi har haft henne cirka en månad, och vi trivs jättebra med henne...
2
Svar
25
· Visningar
3 689
Senast: lizzie
·
B
Övr. Hund Min lilla border tjej är just nu deppig... inget är kul och hon bara ligger och sover hela tiden. Tror hon lider av en släng av...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: daysi
·
C
Övr. Hund Är det någon som kan förklara hur ett tångbett ser ut? Finns det några raser som har det som "standard", i så fall vilka?
Svar
1
· Visningar
1 527
Senast: Aliide
·
P
Övr. Hund Vi har våra två hundar i en hundgård dagtid och dem skäller väldigt mycket. Vi säger till dem och de är tysta en liten stund men sedan...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: svea
·
G
Övr. Hund hej undrar om örthalsband hjälper mot löss
Svar
1
· Visningar
1 451
Senast: Tviggy1081
·
J
Övr. Hund Är jusst nu super gla min lilla BEBIS kom 2:a i bäste hane i hässlleholm :bump::bump:JIIIIIPPPPPPPPPPPPIIIII :bump: :bump:
Svar
2
· Visningar
716
Senast: jimmi
·
Övr. Hund Vilket är 3 st Franska Bulldoggar och 1 Grand Danois.. Ett stycke Grand Danois.. Valpen till vänster är Tiger som nu är 7 mån...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Calazirya
·
L
Övr. Hund som ökar förbränning hos hund - finns det några sådana, och vart får man tag på dem? om det är någon här som har koll på detta så snälla...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: litania
·
Övr. Hund Hej! Nu har jag och Tjorven haft våran debut. Utställningen var i Köping och min fegis uppförde sej mot förväntan otroligt bra. Visst...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Miiip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp