Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Istället för att skriva hackiga och frustrerande trådkap i samtliga trådar om Doris får hon nu en egne tråd för er som vill följa... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
8 197
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till en spannmålsfri sort och har letat runt en hel del. Nu har jag hittat en sort som heter Arion och undrar...
Svar
5
· Visningar
4 365
Senast: nilie
·
Övr. Hund Idag när jag kom hem från affären hade det hoppat med en nomesele till Alice! (Vet inte alls hur den kom dit! :D :angel: ) Tanken är...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Först ville jag VERKLIGEN ha en rottweiler, läste på och insåg att jag förmodligen bara fastnat för utseendet och inte skulle klara att...
Svar
18
· Visningar
1 703
Senast: Gramse
·
Hundhälsa Hej! :) Jag letar efter min framtida hundras. Jag söker en hund som både fungerar som sällskapshund och som aktiv träningshund. Vad... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 381
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Jag behöver en ny hundvakt när jag jobbar då min nuvarande är gravid och snart inte riktigt orkar med att ha hund om dagarna. Har fått...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Sambon och jag är inne på att skaffa hund, vi har pratat om det länge och har nu hittat en valp vi är sugna på, blandras BC/Vorsth Vi... 2
Svar
31
· Visningar
3 210
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Upptäckte idag att Alice har fått några finnliknande så bölder på sidan av munnen. Dom känns som finnar. Lite upphöjda, ganska fasta men...
Svar
12
· Visningar
7 491
Övr. Hund Min mamma har bestämt sig för att skaffa hund igen och vill då göra någonting fint så hon vill ta en hund från någon organisation som...
Svar
8
· Visningar
1 670
Övr. Hund Jag älskar att trickträna Alice och just nu är vi inne i en stor trickträningsfas! Superbra för hennes lilla ärthjärna och bra för vår...
Svar
10
· Visningar
795
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russel tik som fyller 17år i april. Hon är vid väldigt gott skick, förutom att för ett år sedan fick hon diagnosen...
Svar
3
· Visningar
6 764
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag bara måste fråga bukepedia. Jag har i många år varit väldigt förtjust i phalener. Har träffat ett par uppfödare och verkligen gillat...
Svar
13
· Visningar
6 603
Senast: Bismark
·
Hundhälsa Jag har tyvärr fått den tråkiga diagnosen att min agilityhund har två frakturerade sesamben i ena framtassen. Veterinären gav inga...
Svar
7
· Visningar
7 833
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Ifall någon undrar hur det gick med svågerns unghund, som plötsligt började rymma för att jaga fruntimmer, så kan jag berätta att det...
Svar
13
· Visningar
1 948
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 162
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Hej! Jo, som rubriken lyder har jag en tik här hemma som är lite skum efter sitt löp. Hon vill inte gå ut, beror nog på kylan. Och...
Svar
14
· Visningar
16 328
·
Hundhälsa Jag har en mycket kräsen chihuahua blandning som är med mig i stallet då jag jobbar med hästar. Jag söker lite tips från er som har mer...
Svar
10
· Visningar
2 831
Övr. Hund Jag sitter nervös och mår väldigt dåligt just nu. Lämnade iväg min hund två/tre månader till mitt ex som skulle ta hand om denna tills... 2
Svar
36
· Visningar
2 532
Senast: Chamsin
·
Hundhälsa Halloj. Vi ska precis påbörj en eliminationsdiet på vår hund aom har problem med klåda/svamp i tassarna. Blev rekommenderad att testa... 2
Svar
25
· Visningar
4 206
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka