Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Hundhälsa Hur reagerar era hanhundar när det är tikar som löper i området? Min 6 månaders valp har betett sig lite märkligt de senaste dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 430
Senast: Camilla82
·
Övr. Hund Vad gör man? Jag vet att det har funnits trådar men just nu känner jag inte att jag har ngn större lust att söka.. Vi har ringt...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Mirre
·
Hundhälsa Har ju en allergisk hund både foder + kvalster. Har kommit fram att jag testar viltkött det har hon aldrig ätit. Nötkött klarar hon... 2
Svar
36
· Visningar
3 997
Senast: Apollo
·
M
Hundavel & Ras är sjukt intresserad av rasen, någon som kan berätta lite mer ?:)
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Hannapirat
·
A
Hundhälsa Vovven klämde ur sig detta på morgonpromenaden idag: http://Buke.bilddagboken.se/p/show.html?id=406279364&directlink=1 Eftersom... 2
Svar
24
· Visningar
15 830
Övr. Hund Jag letar efter en till hund och är väldigt kräsen med vad jag vill ha. Nu har jag hittat den "perfekta" hunden enligt alla mina... 2
Svar
23
· Visningar
2 067
E
Hundhälsa Jag undrar vad ED 3 betyder,kan någon förklara så man förstår vad det innebär/betyder? :) Information om SKKs ED-registrering • SKK...
Svar
13
· Visningar
3 771
Senast: Fiffi1
·
Hundhälsa Jag har lite funderingar som jag hoppas att det finns någon som har erfarenhet av korsbandsskador på hund som kan svara på. Igår kom...
Svar
3
· Visningar
2 177
Senast: Miao
·
G
Övr. Hund Som vissa av er vet så har jag en boxertik som närmar sig 7 månader gammal. Hon har sedan hon var liten visat sig vara en väldigt tuff... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 956
Senast: Hannapirat
·
Hundhälsa Brutus fyller nio i december. Och jag funderar lite över honom. Han har lugn! Inte när det händer något som lek med andra hundar...
Svar
6
· Visningar
1 210
Hundavel & Ras Jag undrar när en uppfödare bör sänka pris på sina hundar, och vad avgör priset ? Ser dagligen annonser om fransk bulldogg för 11 000...
Svar
16
· Visningar
3 293
Senast: Grana
·
H
Övr. Hund Vill någon beskriva denna hunden så man förstår utan att vara insatt i ms:ets siffror. Tack! 1a.Kontakt hälsning: 4...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: Haxa
·
Övr. Hund Jag har senaste veckorna hunnit med flera små mini-buketräffar :D Mini-träff innebär att jag bara träffade en bukemänniska i taget, men...
Svar
18
· Visningar
1 466
Senast: Galathea
·
Övr. Hund När folk får höra att jag vill ha en pudel så blir dom flesta väldigt överraskade, förskräckta och skeptiska. "Men ska du inte skaffa en... 2 3
Svar
45
· Visningar
11 904
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Någon som vet hur det går till när man frystorkar? det är ju ganska dyrt att köpa frystorkat godis,tänkte att man kanske kunna göra det...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Tambourine
·
U
Hundavel & Ras Brukar bc hundar vara lite smått hysteriska och krafsa sönder och gräva håll på diverse inredning när de är unga? Hunden i fråga...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har trott att hundar är kloka och kan lösa enkla problem, men när jag ser denna... :D http://www.wimp.com/poordog/
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Grana
·
Hundhälsa När man pratar om hästar finns det ju relativt enkla riktlinjer för hur hästens hull är (känna revbenen men inte se dem). Finns det...
Svar
13
· Visningar
1 683
Senast: superstar
·
R
Övr. Hund Stör mig på hur en hundägare agerade idag. Hon kom gående med sin hund och där sitter en hund utanför en affär fastbunden och väntar...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: superstar
·
Övr. Hund Jag bor i Nordöstra Göteborg och här finns ett vandringsstråk på många mil som heter Lärjeåns dalgång. Ja den går längs med Lärjeån. Jag...
Svar
2
· Visningar
886
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V