Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund vilka var där? var det rent av någon som deltog? vad tyckte ni? hur gick det för era favoriter? jag tyckte att spårets lydnad var...
Svar
17
· Visningar
1 732
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras har blivit "rekommenderad" att ska skaffa hund. borde promenera korta sträckor flera gånger om dagen, och behöver motivationshjälp. har... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 876
Senast: Zoya
·
S
Hundhälsa Har en american hairless terrier på snart ett år och han har aldrig ätit riktigt bra och jag känner mig snart väldigt desperat! Han...
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Funderar smått på hur jag ska gå vidare med min 5-åriga tik - och har fastnat i tänket. För att ta det hela från början så köpte jag...
Svar
3
· Visningar
992
Hundhälsa Vad säger ni om innehållet i följande foder? 1. Protein: 24% Fett:15,5 Lamm (>14%), Ris (>14%), Majs, Sorghum, Kycklingmjöl, Korn... 2
Svar
30
· Visningar
3 625
Senast: Netted
·
Övr. Hund Skulle man kunna ta med sig en valp till stallet? Med valp menar jag från 8 veckors ålder, alltså ganska omgående man har hämtat hem den...
Svar
12
· Visningar
2 909
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Idag har jag och Zipper gjort vår första tävling i lydnadsklass 1. Och så bra det gick! Vi lyckades skrapa ihop 182 poäng och blev...
Svar
15
· Visningar
1 086
Övr. Hund hej! vår dalmatintik på 2år är lite ouppfostrad men har börjat få pli på henne(iallafall jag) men nu till saken: så fort det plingar... 2
Svar
20
· Visningar
1 508
Senast: Calazirya
·
A
Övr. Hund Vad ska min lilla ängel heta? :love: Ronja dyker upp i mitt huvud men vet inte om jag är nöjd med det.. Någon som har något förslag... 2
Svar
25
· Visningar
1 772
Senast: Monkmonk
·
H
Övr. Hund Ja, jag försökte få med allt i rubriken... Jag ska köpa en ny hund och har hittat en tänkbar. Det jag undrar är vad för pris som är... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 832
Övr. Hund Jag sitter och har insett att jag har ändrat åsikt om vad för hund jag söker. Sambon är inte så noga med hundrasval så länge den...
Svar
16
· Visningar
1 701
Senast: muppia
·
Övr. Hund Var ute på morgonprommis nyss när hunden reagerar på någon lukt/ett spår, och vill följa. Han visade även igår att det var något på...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: paradox
·
Övr. Hund Jag är himla sugen på att skaffa hund, men jag har aldrig haft någon förut, så jag är lite fundersam här: Är det överhuvudtaget att...
Svar
3
· Visningar
791
S
Hundhälsa Måste vända mig till det allvetande Bukefolket! Ska ju röntga min hund och det verkar som om ingen kan svara på hur lång karens det är...
Svar
4
· Visningar
1 451
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Någon som kan dem på rak arm? Sökte lite på google, men hittade bara ettan. /Swat
Svar
1
· Visningar
851
Senast: Hanko
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenhet av yorkshireterriers? Kom och tänka på mina kusiners lilla grabb. Det han lever av är att skälla ut hundar...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: martha
·
Hundhälsa Phu, jag börjar se ljuset i tunneln. Viktor har nu tagit sig igenom eliminationsdieten. Kliade betydligt mindre. Han har också...
Svar
16
· Visningar
1 516
Övr. Hund Snäll arbetskamrat kommer imorgon att serva mig med klövar från rådjur och oxblod. Anledningen är att jag pratat om att träna sök/spår... 2
Svar
20
· Visningar
2 912
Senast: Tambourine
·
M
Hundavel & Ras Hejsan. Nu är det äntligen dags för en egen liten gossing, men frågan är hane eller tik? Ge mig era för och nackdelar hos era...
Svar
1
· Visningar
5 398
D
Övr. Hund Kanske en vanlig fråga nu, men jag börjar misstänka att vår kille drabbats av det, men jag är inte alls säker. Han har inte ätit lika...
Svar
6
· Visningar
1 396
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka