Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund någon som har ett bra tips på hur man får bort kiss-lukt? min systers hund har varit och uträttat sina behov.. på min soffa -.- hehe ;D
Svar
1
· Visningar
947
R
Övr. Hund Funderar lite kring detta med jobb kontra hund. Jag jobbar 8-16 vardagar. Bor precis granne med jobbet så det är inga restider eller... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 275
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Igår hände nått alldeles gräsligt här på gården... hur gräsligt vet jag inte säkert, men det LÄT gräsligt :cry: Jag var ute på...
Svar
14
· Visningar
1 612
S
Övr. Hund Jag har en liten fråga, nybörjare om hundar som jag är:D:rofl: Om en hund drar i kopplet (nu pratar vi hund runt 60 cm i mankhöjd)...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: hundar
·
Övr. Hund Idag har jag och Sirius varit på promenad med Mammas gubbes dotters hund (mycket där :p) eftersom hon är iväg hela dagen. Sirius ger sig...
Svar
18
· Visningar
1 270
Övr. Hund Jag känner mig dum mot min unghund, Wahidah. Som många vet har jag även hennes mor Zala här hemma och jag kan inte låta bli att hela...
Svar
19
· Visningar
1 831
Senast: Mish
·
S
Hundhälsa vi har en hund som är väldigt på våran katt och han (katten) tycker det är jätte jobbigt, vi har använt blommspruta och sprutat vatten...
Svar
3
· Visningar
937
N
Övr. Hund Vad heter era hundar i stamtavlan och vad heter de i vardagen?? Har fått för mig att det är väldigt få som kallar hunden för det som... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
8 004
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Var underbara gamla boxertik har nyligen vandrat vidare till hundhimlen och saknaden ar enorm :cry: Nu ar fragan om eller nar det ar...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: svea
·
Hundhälsa Min tik har fått uvi vid/efter de tre senaste löpen:(. Hon är bara 3 år så det är många löp kvar om hon har turen att få ett långt...
Svar
10
· Visningar
4 151
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Någon som gett det till sin hund? Fick det av veterinären igår, men fick en hel del andra mediciner också så jag har inte riktigt i...
Svar
2
· Visningar
1 218
Senast: Cambrie
·
U
Hundavel & Ras Jag har tänkt länge att jag vill skaffa en till hund. Men hittar inte någon ras som jag fastnar för. Hade länge tänkt att jag skulle ha...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: vallhund
·
H
Övr. Hund Tudor har debuterat i lydnadsklass 1. Det gick superbra ända fram till hoppet som han pga ofokusering nollade. Han sprang brevid. Vi...
Svar
1
· Visningar
608
B
Övr. Hund Vår drygt ettåriga tjej har mer och mer börjat "prata/gny" med sin pipleksak i takt med att hon tuggar/leker med den. Någon som vet...
Svar
12
· Visningar
5 522
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Fick frågan av en gubbe idag om min hund hade olikfärgade ögon, eftersom hunden har bruna ögon svarade jag nej varpå gubben gav mig en... 2
Svar
21
· Visningar
7 612
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Phu, vart ska jag börja. :( 10 månaderdagen närmade sig med stormsteg och det var inte många veckor kvar tills vi äntligen skulle få...
Svar
5
· Visningar
1 360
Hundavel & Ras Ja, vad har ni för erfarenhet av denna ras? Jag har bara träffat två stycken och båda har varit riktigt supertrevliga hundar. Men jag...
Svar
6
· Visningar
1 713
Senast: Malin87
·
Övr. Hund ... jag kan ändå inte låta bli att störa mig lite. Jag har precis kommit hem från skogen med min hund och mina ungar, vi har plockat... 2
Svar
36
· Visningar
3 449
Senast: Diplomaten
·
Hundhälsa Valpen har varit på logen och hittat katternas torrfoder. Har nog satt i sig 6-7 dl. Det är en borderterrier. Vad göra?
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Några kanske kommer ihåg hur jag letade efter den perfekta hunden som inte fanns. Först var det Texas, den 3 åriga hanhunden som själv...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: Alfakrulls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka