Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Var på hoppträning igår och allt gick jätte bra :) Sen när madammen skulle åka hem så..nej.. hon ville inte gå in i transporten! vi stog...
Svar
19
· Visningar
1 429
Senast: tretjak
·
P
Träning \"harighet\" vid hantering av hästar... Vad gör man åt "harighet" vid hantering? Jag rider numera bara en gång i veckan - med andra ord...
Svar
11
· Visningar
1 284
Senast: sante
·
Träning Har ni några bra tips? Pållan har ju tidigare stått själv ett tag men nu har ju hon en kompis.Nu vill jag att hon ska kunna stå själv...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: arabia
·
Träning Hjälp mig att komma till rätta med dotterns B ponny fasoner :devil:!!! Ponnyn i fråga är 13 år och fullt frisk och ranghög, dottern i...
2
Svar
24
· Visningar
3 030
Senast: ScissorHands
·
L
Träning ja tycker i alla fall att det är de..! de finns en tjej vi kan kalla henne för anna! hon är 13 år! ich har tävlat hoppning sen hon var...
2
Svar
35
· Visningar
3 141
Senast: LaMaya
·
G
Träning Behöver lite hjälp med min lilla pålle! Har en 13 årig vallack som jag har haft sedan han var tre. Under stor del av sitt liv har han...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Zaskia
·
Träning Jag undrar lite om varför det är så många som blir upprörda på människor som har hästar som bara går i hagen och inte gör någe annat...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 731
Senast: Mitrolle
·
B
Träning Jag vet inte om denna tråd hör hemma här men...jag har en häst som det nalkas slutet för...men jag vill inte köra honom till ett...
Svar
8
· Visningar
1 195
Senast: Hida
·
H
Träning tänkte bara höra efter vad ni gör med era föl som är ca 6 månader? och hur stora är dem vid denna ålder? (halvblod) min är 5 månader o...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Mitrolle
·
Träning vi har fått en ny ponny i stallet.. å tjejen som köpt honom åker av minst 1-2 ggr varje ridpass... så då frågade dom om ja kunde rida...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: alpha
·
P
Träning Hjälp ! Vad ska jag göra med min tinker som tappat allt förtroende för människa. Lyfter du handen för at klappa henne tror hon genast...
Svar
2
· Visningar
945
Senast: Thrandur
·
Träning Läste tråden om tjejen som hade lite problem med lastningen av sin häst. Många hävdar ju att allt beror på att hästen inte accepterar...
Svar
15
· Visningar
1 250
Senast: cindypindy
·
F
Träning Vi har fått en ny häst på ridskolan (holländskt halvblod) som jag ska rida en hel del framöver. Man skulle nog kunna beteckna henne som...
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Fridamatilda
·
P
Träning Till att börja med är jag inte en medveten NH-utövare, utan försöker bara ha en sund inställning till hästar och ridning. Så alla råd...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: lil-sis
·
Träning :confused: :confused: :confused: Har haft problem med min nya häst sedan hon kom, hon har varit fruktansvärt stel och hur mycket jag...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: stranger
·
Träning Min häst är schitsofren. Sommartid är hon värdens trevligaste mys häst (slö och tråkig att rida), vintertid är hon en bitande monster...
Svar
15
· Visningar
1 548
Senast: Shaggy
·
H
Träning Måste bara få berätta hur stolt jag är över min lilla tjej idag. Har kört iväg henne på inkörning. Tidigare har hon bara krånglat & det...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Snorpan
·
C
Träning jag har en shettis på foder som är 2 år,jag har haft henne i 1 år.Jag har gjort det mesta jag läst mej till i NH för att hon ska få...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: Icebabe_1
·
Träning Jeg skal hente hesten min i Polen i januar. Hesten står en time fra Berlin og skal til Oslo. Har vanlig slep med plass for to hester...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: psychogrrl
·
B
Träning Jag har lagt en tråd på juridik om vad som bör vara med i avtalet, men verkar inte få några svar. Därför ändrar jag frågan och ställer...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp