Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Lite nya bilder på oss. Bilderna är från i lördags. Har ju haft ute ridbilder förut, lägger ut en länk till de oxå, så kan ni ju se hur...
Svar
11
· Visningar
1 694
Senast: seejii
·
Ridning Hej! Jag har en knabstrupper på 3 år som snart ska ridas in. Jag funderar på bomlöst då jag vill ha något som han kan växa och musklas... 2
Svar
26
· Visningar
2 429
Senast: kiki
·
Ridning Är det någon som vet vad Eklind hette i förnamn, vad han har skrivit, och var man kan få tag på det? Tacksam för alla tips.
Svar
2
· Visningar
915
Senast: via
·
Ridning Nu har jag fått så många olika bud att ögonen går i kors och tänkte därför fråga er här på buke: Hur definierar ni Akademisk dressyr...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Missemyran
·
Ridning VAr inne och läste en intressant tråd på ridning och vinklar och vad som är ok att kräva av en häst med sämre förutsättningar. SÅ jag... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
9 589
Senast: Zora
·
Ridning Eftersom jag uttryckligen är intresserad av en diskussion kring detta ämne, plockar jag in en del ur ett inlägg jag hade under... 2
Svar
28
· Visningar
2 825
F
Ridning Har ett 17årigt dressyrsto som T-märktes för 10 år sen pga skada vid träning (kotledsinfl). Hon har promenadridits sen dess, har ingen...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: psychogrrl
·
Ridning Någon som vet vad den tråden hette? har bara hittat den på Ridkonst, har för mej att den fanns på Buke oxså. Skulle nämligen vilja läsa...
Svar
2
· Visningar
998
C
Ridning Hallo! Jag är ny här. Jag tycker om er allihopa redan. Var snälla mot mig! :bow: Någon som vet något om hur det fungerar med...
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: svea
·
P
Ridning Jag och min medryttare ska på kurs med SC nästa helg. Finns det någon chans att få se nåt Bukefolk där?
Svar
5
· Visningar
1 167
Senast: Filosofen
·
Ridning Kan en barbackapad ha samma funktion som t.ex en Barefoot? om man använder de paddar som finns till bomlösa sadlar? vad är skilldnaden?
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: svea
·
S
Ridning NU har jag bestämt mig för att köpa en bomlös Torsionsadel. Men nu är frågan, vilken ska jag välja? Har att välja mellan en Dressage med... 2
Svar
21
· Visningar
2 172
Senast: Pippi
·
S
Ridning Är det fler än jag som hade varit intresserad av en bomlös skolsadel? Har mailat Torsion om det och de gör ju sadlar på "beställning"... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 055
Senast: Tez1
·
N
Ridning Jag skulle vilja höra lite åsikter om vad ni inom barocken anser om ridning i nedförsbacke och om ni tar hjälp av det nångång? //Jenny
Svar
15
· Visningar
2 933
Senast: Darby
·
S
Ridning Nu ska ni få roa er med att analysera, kritisera och komma med råd. ;) Lite snabb summering: Hade ute equiterapeut i april då det... 2
Svar
37
· Visningar
2 749
Senast: Spider84
·
W
Ridning Nu är det så att det har kommit en ny häst till flocken. Hon är 5 år, inriden för ett år sen och har stått sen dess... Hon är helt...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: true_blue
·
G
Ridning Eller rättare sagt, jag hade inget att säga då jag kan för lite. Jag lägger tråden här då de flesta av de som jag jag verkligen... 2
Svar
38
· Visningar
2 828
Senast: Gripen
·
M
Ridning vad skiljer barock ifrån western? har ett arab sto som är barock tränad en längre tid men så köpte jag henne och jag rider western och...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Ajabaja
·
Ridning håller på med att markarbeta mitt halvblods sto då hon fått ont i ryggen när jag satt igång henne efter betet. men undrar bara om hon...
Svar
6
· Visningar
1 596
Senast: urkella
·
U
Ridning Jag funderade lite på oss alla som håller på och försöker med akademisk/barockridning - de flesta av oss har väl gammal ridskoleridning...
Svar
13
· Visningar
2 705
Senast: Frida_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka