Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Hejsan. Jag och min kompis har skaffat oss ett treårigt shettssto som vi tänkt använda till trickträning, en liten cirkushäst med andra...
Hästhantering
Var igår till veterinären tillsammans med stallägaren och dennes 2 islandshästar samt chaufför. Vi var hos en rätt "känd" veterinär.
Det...
Hästhantering
Hallå!
Jag står i ett stall med ca 10 hästar, i olika storlekar och raser, alla är välkomna :love: Det jag tycker är lite fascinerande...
Hästhantering
Om hästen (4-årig ranglåg nsv bruks valack, LB introvert) följer en (som i join up/followup) "som en svans" och stannar och går inte om...
Hästhantering
När man läser trådar här får man lätt uppfattningen om att alla har problem på något sätt, och det är väl så att man inte behöver skriva...