Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kändes att vi behövde en liten rolig tråd om VAD som var modernt och NÄR hysterin var som värst. Allt från pessoabett med deltor och... 32 33 34
Svar
665
· Visningar
142 400
P
Utrustning Är det någon som vet vad detta är? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 553
Senast: IsisEm
·
Utrustning Hjälp mig spåna. Jag använder Horseware, deras utbud passar min täckesfilosofi. Men om ni har andra tips som ger mig Halvhals... 2
Svar
35
· Visningar
4 094
Utrustning Hej hästmänniskor! Jag vill gärna få höra era synpunkter på Thermobar - eluppvärmd...eller någon annan variant som håller vattnet... 2
Svar
22
· Visningar
2 557
Senast: Pudlan
·
Utrustning Nu när mörkret är tillbaka, vilka reflexer använder ni? Tycker ni vissa överdriver en aning? 2
Svar
22
· Visningar
2 484
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Har hittat en jättefin rockard som ska få flytta hem till mig och få lite omvårdnad ^_^, problemet är bara att ena skakeln är lite skev...
Svar
5
· Visningar
1 221
Senast: Buck
·
Utrustning Såg tips i en facebookgrupp om en hundtrimmer som ska fungera bra att klippa hästar med. Funderar om det faktiskt fungerar? Någon som... 2
Svar
24
· Visningar
6 222
Senast: Pudlan
·
Utrustning Känner någon till någon sådan? Min häst vill nog helst ha en sådan. Hon har en mkt känslig länd och vill inte ha någon vikt på den. Det... 2
Svar
34
· Visningar
4 425
Senast: SiZo
·
Utrustning Hej! På en Billy Cooksadel så står det 642. Är det någon som vet vad det betyder?
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Lottelis
·
Utrustning Tänker framförallt på er som rider engelskt, vilken eller vilka bettlösa varianter använder du, när och varför? Finns det någon typ du...
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: svea
·
Utrustning Hur bör en göra om en har varit i ett stall som medryttare och sen blir medryttare i ett annat stall? Tvätta ridbyxorna ser jag som...
Svar
9
· Visningar
2 211
Utrustning De senaste två åren har jag sett olika franska webshops som bl.a säljer Aigle Dressage. Väldigt märkligt, då jag trodde att de var...
Svar
3
· Visningar
897
Utrustning Jag är ute efter dressyrdamasker som ger bra med stöd, till en liten häst med väldigt smala ben. Vad ska jag kolla på för märke/modell...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: aleksis
·
Utrustning Har ni andra hittat någon varm vinterjacka inför vintern? Är på jakt men tycker det är svårt att hitta något med den lilla extra värmen... 2
Svar
21
· Visningar
3 353
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har ett par hederliga gamla ponnyputor till mina shetlandsponnyer, som används när de rids av mindre barn. Nu har handtaget lossnat...
Svar
7
· Visningar
994
Utrustning På vissa ländtäcken står t.ex storlekarna inte som 145 eller 155 utan s, m och l vad motsvarar dom?
Svar
4
· Visningar
615
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Vad har ni för tävlingsoutfits? Posta gärna bilder också! :) Jag får väl äran att börja! Disciplin: Dressyr. Ryttare Hjälm: Champion...
Svar
17
· Visningar
3 098
Senast: aleksis
·
Utrustning Ännu ett par av mina ridbyxor har slitits ut så jag skulle behöva köpa nya. Jag vill ha hög midja med bred linning samt helskoning men...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Pancakes
·
Utrustning Jag behöver nya ridstövlar, men helst ska de vara väldigt billiga och så måste de passa också. Jag har både långa och kraftiga ben. Har...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Unafraid
·
Utrustning Deessyrsadel Morris and Nolan med ställbar bom. Någon som vet vad färgen röd motsvarar för vidd?
Svar
3
· Visningar
1 526
Senast: emka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka