Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Som ser ut typ som eskadrons fast billigare, tänkte köpa ett gäng och eskadronen går ju sönder direkt även fast dom är snyggast så... 2 3
Svar
47
· Visningar
2 677
Senast: Breccia_
·
Utrustning Undrar varför en islandshäst som har en realtivt kort rygg kan gå med en 17 - 18" sadel på ryggen men inte en "vanlig" häst? Frågar...
Svar
15
· Visningar
2 084
Senast: Bewelinn
·
Utrustning Var kan man hitta billigast sadelskåp? Jag vill gärna ha mina grejer inlåsta samtidigt är det trångt i sadelkammaren men jag tänkte...
Svar
7
· Visningar
1 748
Svar
32
· Visningar
2 406
Senast: fjordinghanna
·
C
Utrustning Såg ett märke jag aldrig hört talat om förrut; Derby hette det och det var stövlar, begangnade. Snygga var dem men har aldrig hört talas...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: Bisquit
·
Utrustning Har insett att jag inte kan ha mina längre. Var på träningsläger i helgen och har haft blodstopp i vänsterbenet när jag ridit.... Suck... 2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Mitt största bekymmer med min häst, är vilket täcke jag ska lägga på henne!! Nu, när våren är på väg, då vill jag ju inte ha hennes...
Svar
19
· Visningar
1 248
Senast: Koppen
·
Utrustning http://www.bettersaddles.co.uk/acatalog/Treeless_Saddles.html Några nya modeller som ja inte sett innan... Någon som har en...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: jjeg
·
Utrustning En sprillans John Whitaker Doppiata :banana: Den är så fin, vet att många skulle föredragit den enfärgade men eftersom jag använder... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 093
Senast: The_grinch
·
Utrustning Titta på bilderna och säg hur ni tycker sadeln ligger. Bom nr 3; Bom nr 4; // Linda
Svar
4
· Visningar
1 599
Senast: mahlmt
·
N
Utrustning Funderar på att långtidshyra en VV. Om man långtidshyr, skriver man kontrakt på hur länge?
Svar
13
· Visningar
1 109
Senast: MartinaN
·
Utrustning Hejsan! Undrar om ett täcke jag sett på ridsportshopen.com (vet ej hur man lägger in bild tyvärr) Det finns under täckeskampanj och...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Taz
·
Utrustning Var på internet finner jag det? Liknande JWs täckvästar. Den röda lite "vitprickiga" är kanonsnygg :love: Men jag hittar den inte på...
Svar
8
· Visningar
1 156
Senast: Breccia_
·
Utrustning Mina stövlar börjar bli lite trånga...eller är det möjligen mina vader som blivit feta...?:o Hur som helst så ägnar jag säkert tjugo...
Svar
2
· Visningar
2 348
Senast: Sorbe
·
D
Utrustning Har just bestämmt mig för att ha beiget till min häst på tävling (beige schabrak, begie kavaj/jacka och begia skydd) Jag har allt utom...
Svar
5
· Visningar
738
Senast: Bison
·
Utrustning Dax för nya skor/stövlar till dottern när hon rider. Hon kommer inte att klafsa omkring i leriga hagar utan dom är mest till för...
Svar
10
· Visningar
1 993
Senast: Salinero
·
V
Utrustning som skulle kunna säga hur denna sadel ligger? vore jättetacksam för synpunkter! :) obs! på bilden bakifrån står hästen lite snett... 2
Svar
29
· Visningar
2 002
Senast: jjeg
·
A
Utrustning Jag har köpt en ny sadel och undrar hur ni tycker att sadeln ligger. Då jag är så himla okunnig vad det gäller sadlar så undrar jag om...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: skogersson
·
Utrustning Hur lika är Bates Isabell Werth läder och syntet? Är det *precis* samma sadel men i olika material? Eller känns de olika att sitta i och...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: Lillfrans
·
S
Utrustning Jag har en nordistravare, och hon har svårt för att gå ner på tygeln och hållka sig kvar där. Är det bra att i sådana fal använda en... 2
Svar
32
· Visningar
2 467

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka