Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Vad tycker ni om det? Jag hade gjärna sätt den i svart men tycker att det är bra att dom har fått ett enkelt och stilrent igen för jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 794
Senast: tiba
·
P
Utrustning Hej, jag har precis börjat ta med mig min treåriga dotter till stallet. Jag vill att hon ska lära sig hästvett från grunden och få...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: tiba
·
Utrustning Hej! Vet någon om det finns en butik i Stockholmsområdet har SVEA ridtäcken? Jag är ute efter det svarta med guldetaljer. /Raceface
Svar
2
· Visningar
752
Senast: suisyola
·
Utrustning Hej! Ni som har den knäppningen fram på era horsewaretäcken, vad tycker ni om den? Fördelar och nackdelar. Hur tjocka är de i... 2
Svar
21
· Visningar
1 701
Senast: pollan
·
T
Utrustning Var inne i en hööks butik idag och såg Back on Track ryggvärmare, är det någon som har provat. Har benpaddar bara. Tacksam för svar.
Svar
12
· Visningar
986
Senast: Vannie
·
B
Utrustning vad har ni för "dressyrskydd" till era hästar? dvs. Vad har ni för skydd ( inte lindor ) när ni rider dressyr hemma? 2
Svar
31
· Visningar
4 068
Senast: Centaur
·
Utrustning Varför ska alla nya träns komma med äckliga vävribbtyglar!!? Jag fattar det verkligen inte. Vet ingen som tycker om att rida med såna... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 440
·
Utrustning Jag vill ha ett träns med smala remmar, aachennosgrimma. Det ska se ut ungefär som tränset nedan, som är från Hööks. Det ska ligga i...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Hot Shot
·
B
Utrustning Någon som vet om man kan ändra bommen på en Jeremy Rudge sadel? Tacksam för svar :) Mvh buuh.
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: buuh
·
Utrustning Var säljs dessa? Jag vet att henrikssons och horze har, men finns det fler som säljer koppjärnen?:confused:
Svar
3
· Visningar
794
C
Utrustning Vad är det för bett? Bild? :)
Svar
12
· Visningar
1 189
Senast: Klister
·
Utrustning Ja, nu har jag gjort det rätta och låtit en sadelutprovare träffa hästen så att jag slapp slita mitt hår och undra vad som passar och...
Svar
3
· Visningar
802
Utrustning Skulle in på stallvrå och kika på Freeform Dressyrsadeln, och såg då deras 'Haf Pad'. Har mailat linda och frågat om den är tänkt till...
Svar
3
· Visningar
1 393
C
Utrustning Vart finns bett i hela storlekar? Jag behöver ett bett som är 14 cm nämligen... :D
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: C_V_B
·
A
Utrustning Hej!! Jag har precis köpt min första häst och ska köpa utrustning. Nu är beslutet om jag ska ha brunt eller svarta lädersaker på... 2
Svar
32
· Visningar
1 842
Senast: Dundret
·
Utrustning Jag har en BoT ryggvärmare som jag använt till min häst i en vecka nu. Hon har problem över ländrygg och bäckenparti. (Behandlas av...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Jenny1
·
I
Utrustning Jag är ute efter en bra hoppsadel som inte kostar en förmögenhet. Jag är ute efter en sadel med STORA knä och vadstöd. Ni som har det...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: MoQ
·
Utrustning Funderar på att försöka sälja lite saker på tradera, men finns det någon marknad för dyrare saker där också? Har bla två gjordar (från...
Svar
13
· Visningar
1 189
Senast: flashlight
·
Utrustning Pållens hagskydd är typ slut nu, helt fransiga och sprickta, men dom har hållit sen oktober och han har inte klätt av sig dom en ända...
Svar
13
· Visningar
1 610
·
L
Utrustning Någon som vet någon internetsida där man kan köpa dom här bakskydden? Vet att jag sett dom nånstans men kommer inte ihåg vart! :confused:
Svar
4
· Visningar
918
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka