Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning och gärna halvhals - Finns det? Samt finns HorseSaver som ofodrat regntäcke? Hittar inte!!! MVH JS
Svar
2
· Visningar
1 021
F
Utrustning är det någon som vet vart man kan få tag på en läder grimma som har raka remmar med en fläta på? hade en sköt häst som hade det. men den...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Egonson
·
O
Utrustning Här kommer ännu en schabraktråd av mig. Den här gången gäller det Eskadronschabrak. Efter att ha velat lite fram och tillbaka så har...
Svar
16
· Visningar
1 160
Senast: Lord Owen
·
Utrustning Min granne letar efter martingal & tyglar i XF till sin 1,76 Irländska valack. full är alldeles för litet, det fungerar men han är...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: lordensmatte
·
D
Utrustning Jag har blivit erbjuden att köpa en ardenner som varken är riden eller körd, men det är något jag planerar att ordna. Hur hittar man en... 2
Svar
31
· Visningar
2 979
Utrustning Varför ska det vara så förbaskat svårt att få tag på? :crazy: Var köper ni andra er utrustning? :confused: Jag är i akut behov av... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 919
Senast: Hanna-Viola
·
C
Utrustning visst blir dessa sadlar mer svängda i bommen om man sätter i ett bredare kopparjärn? eller är det jag som har missuppfattat det? om det...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: mirjada
·
C
Utrustning Nu rä det vekligen dags att köpa ny hjälm men jag har lite problem att hitt anågon som passar min huvud form, oftast är det lite för...
Svar
3
· Visningar
731
Senast: _matulda_
·
P
Utrustning Rider med en ridgjord och vojlock då sadel inte funkar efter en skada... Söker nu efter en produkt där gelpad eller dylikt är insydd i...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: petla
·
Utrustning Min unghäst tuggar otroligt mycket på sina bett. Har ett 3-delat och ett 2-delat till honom och det är samma sak med båda. Han är kollad...
Svar
10
· Visningar
1 316
Utrustning Ska köpa ett hackamore, men det finns ju olika modeller. Jag har kollat på en modell med flätad nosrem och långa skänklar, och en annan...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: skojskrot
·
Utrustning Jag är i akut behov av en ny/begagnad dressyrsadel till min nya häst. Hon är väldigt tunn och omusklad i dagsläget. Dessutom hög manke...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: percival
·
J
Utrustning Har ett litet problem... Köper jag ett träns i storleken Full då räcker inte käkremmen till , blir nog så kort och jag får göra ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 073
Senast: jjeg
·
K
Utrustning Stör mig lite att all hästutrustning görs i Rosa och dessutom i alla stolekar. Jag har en valack och då känns det ju lite fel att köpa...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: Bison
·
Utrustning Har nu tagit en bild på kusen för att se ifall någon kan ha en uppfattning om vad för sadel som kunde tänkas passa. Jag har provat... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 705
Senast: Machen
·
T
Utrustning Var kan man hitta grimmor i X-full till vettiga priser? Jag skulle behöva en lädergrimma till min storhuvade häst och det finns varken...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Ramn
·
M
Utrustning Ni som har erfarenheter - vilka är fördelarna resp. nackdelarna med ulltäcken??? När använder ni ulltäcke / i vilka situationer... 2
Svar
32
· Visningar
6 932
Senast: Gullan86
·
J
Utrustning nån som rider på det????
Svar
2
· Visningar
693
Senast: jump_
·
C
Utrustning jag har funderat på att köpa en Ceval Liberté 2002XL, men så hörde jag nu att det inte är så bra kvalite på dom:confused: ni som har...
Svar
3
· Visningar
1 592
Senast: cleopatra
·
Q
Utrustning Är där någon som vet var man kan utläsa bomvidden på en Kingston Dressyrsadel?
Svar
2
· Visningar
955
Senast: _Q_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår