Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hej! Är ute på jakt efter sadel till mitt sto. Har letat ett tag nu, och inte hittat något som är bra och dessutom inte ligger på...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Någon som har en? Isf vilken modell? Vad tycker du om den?
Svar
4
· Visningar
2 281
Senast: piggis_83
·
Utrustning Pga all förbannad :devil: skitsnö :mad: som kommit så kan min häst snart skritta över stängslet... Måste försöka sköta det på höjden...
Svar
2
· Visningar
693
Utrustning Är det någon som varit där nyligen och vet vad de har för täcken. Undrar speciellt om det finns fleecetäcken m hals. Men även andra... 2
Svar
26
· Visningar
2 513
Senast: linafina
·
Utrustning Jag kollade på Jacsons hemsida och där står det att dom har bruna damasker. Men det finns ingen bild! Hur ser dom ut? Är dom nåt att ha...
Svar
1
· Visningar
655
R
Utrustning jag har tänkt att köpa ett par nya ridstövlar att ha när jag tränar/tävlar dresyr. Ngn som har tips på vad jag ska köpa för några? :bow...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Jag håller på och säljer ut lite begagnad utrustning som inte använs längre i hopp om att få in lite pengar att handla Nya grejer för på...
Svar
5
· Visningar
1 060
D
Utrustning Jag ska skaffa bra dragbil och en rejäl transport (boogie) Har ni några bra tips? Jag vill gärna ha 4wd och en bil som även är bra på... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 587
Senast: happy10
·
Utrustning Jag har en fråga till er som betalat via PayPal någon gång.Jag har vunnit en auktion (i USA) och betalat varan via PayPal och nu skickar...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: popeye
·
S
Utrustning Jag har aldrig varit in i en Eko-butik, men på onsdag är det premiär :) Vi behöver framför allt täcken men innan jag gräver hål i...
Svar
14
· Visningar
1 382
A
Utrustning Har en massa träns liggandes med tillhörande vävribbstyglar. Använder bara två stycken och dessa har jag lädertyglar till men nu tänkte...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Matilda_o_Bonita
·
Utrustning Nu har jag frågor om globus sadlarna så dela med er av allt ni vet o tycker. Dom jag är intresserad av är hoppsadeln clic(men bara om... 2
Svar
26
· Visningar
2 469
Utrustning Se vilket härligt fleecetäcke som hängde i sadelkammaren idag! Måste ha! :love: 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 690
W
Utrustning Tips på märken, modeller dressyr sadel till min hbl unghäst. Hon har relativt rak rygg och normalhög manke. Vill ha en sadel med bred...
Svar
1
· Visningar
662
Utrustning har en liten fråga någon som har ett svar? jo minsta str i torsion sadlarna hur lång är den? är torsion sadlarna kortare än cheyenne...
Svar
18
· Visningar
3 206
Senast: Gullan86
·
Utrustning Jag funderar på att köpa en Star trekk sadel å undrar lite över panelerna. Jag provsatt en på min häst min fick känslan av att de...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: nesjla
·
S
Utrustning Har provat en globus loke 34 som passar perfekt....letar nu begagnad sadel, helst dressyr och undrar vad mer som skulle kunna passa en...
Svar
4
· Visningar
778
Senast: sockerhumlan
·
Utrustning Vad finns det för strykkappor/damasker/hela skydd (dvs inte sen- och kotskydd) som går att få i brunt? Jag vet om dom från JHL men...
Svar
17
· Visningar
1 647
F
Utrustning Såg idag lite annonser på beduin sadlar på blocket, vad vet ni om dem ? är de hårda o rida ? det står att de är bomlösa men de ser ju så...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: fjordinghanna
·
H
Utrustning så känns det efter ha fått domen av återförsäljararen till min sadel. Har en kieffer hopp fl alltså en sadel runt 13 000. Den är sne och...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Ava22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Fjärilar!
  • Dalmatiner