Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag älskar ju alla fina pannband man kan köpa :D Brukar beställa online, då är det svårt att mäta,,, men jag brukar chansa. Köper typ...
Svar
8
· Visningar
1 408
Senast: Buck
·
Utrustning Så här sitter jag i ridskolans hav av tränsdelar och ska försöka pussla ihop matchande träns av allt. Lättast vore att kunna...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Buck
·
Utrustning Min gamla Tärnsjödäckel är utan järn i och kommer väldigt nära (på) manken på min nya häst, känns inte bra. Jag behöver dra gjorden...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 370
Senast: lady_vip
·
Utrustning Någon mer än jag som får en rund svettfläck i sadeln efter rumpan? Har ni tips? Den nya dyra sadeln börjar få märke precis som min gamla
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Licorice
·
Utrustning Jag planerar att köpa en klippmaskin att använda till mina ponnyer. Särskilt den äldre ponnyn har tämligen mycket päls så den får inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 314
Senast: Centaur
·
Utrustning Jag har sett att det finns schabrak med olika mycket fyllning,,, allt från 200 g fyllning till 900 :/ Vad är det bra för? Haha har det...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: mily
·
Utrustning hejsan. Någon som vet om man kan ha ett Dyon the difference träns på en islandshäst, har aldrig sett någon ha det.
Svar
0
· Visningar
567
Senast: AmandaB
·
Utrustning Någon som vet något om VG1-märkningen? Vill köpa en ny hjälm, d.v.s en John Whitaker victory helmet, och undrar om den är godkänd? Den...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: ziri
·
Utrustning Jag sitter och funderar på vilket storlek man ska ha till hästen. Har i dagsläget en 70cm och det är lite jobbigt att spänna första...
Svar
15
· Visningar
954
Utrustning Efter så himla många bra ord om dessa sadlar så får gärna någon som är mer insatt ge mig tips. Kan jag köpa en begagnad Jensen och...
2 3
Svar
51
· Visningar
15 352
Senast: Buck
·
Utrustning har tittat på en ny ifor williams, utseendemässigt tycker jag inte att den är jättesnygg MEN välbyggd! Finns det någon här som har en...
Svar
19
· Visningar
4 212
Senast: Buck
·
Utrustning Hur mycket skulle ni kunna lägga på en sadel?:p Kollar lite på nya, så skulle gärna vilja veta era tankar!:D
2
Svar
22
· Visningar
2 430
Senast: Minstral
·
Utrustning Har någon detta? Hur är passformen? Jag har ett gammalt nättäcke (röda texten) och den passformen lämnar ju övrigt att önska, är inte...
Svar
3
· Visningar
609
Senast: stjarnfrugt
·
Utrustning Tänkte att vi kör en lite undersökning, alla får vara med! Skriv gärna vad ni har för sadel med! :)
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 030
Senast: _Yggdrasil_
·
Utrustning Hur kan man inte ha kommit på detta innan? att hela täcket är i reflex :love: Har någon hunnit känna/testat detta redan?? Dock är ju...
2
Svar
25
· Visningar
2 427
Senast: Pudlan
·
Utrustning hästen har för första gången blivit klippt, vilket gör att jag nojar lite över att hon ska frysa och bli stel när november blåsten...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Lydia
·
Utrustning Täckessäsongen är här och jag skulle behöva uppdatera min hästs täckesgarderob. Problemet är att jag ännu inte hittat rätt modell på...
Svar
9
· Visningar
1 094
Senast: lytesout95
·
Utrustning Hösten är här, det är mörkt om kvällarna och på nätterna börjar temperaturen gå under 5 plus och snart mot 0. Löven blir gula på träden...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 647
Senast: Elisha
·
Utrustning En person i stallet fyller jämnt snart och vi har enats om att lägga ihop till något fint. Folk vill köpa ridstövlar eller ett fint...
Svar
3
· Visningar
1 766
Senast: Bliss
·
Utrustning vill sätta in säkerhetsbommar i min transport så småningom. är en ifor så är inget nu. men bommarna ser ju ut som böckmanns (även om...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp