Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har hört och läst att santa cruz "är" trängre i bomvidderna än andra märken, så att man får gå upp en vidd mot vad man i vanliga fall...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: caballus
·
Utrustning Min häst har en Albion K2 hopp, så jag tänkte göra det enkelt för mig och köpa en likadan dressyr. Men när jag tittar på annonser så...
Svar
10
· Visningar
3 220
Senast: caballus
·
Utrustning Hej, min häst rids just nu på ett Nova bett men hon blir väldigt stark när jag ska hoppa med henne så jag har funderat på ett lite...
Svar
9
· Visningar
1 639
Senast: Speedway
·
Utrustning Jag är trött på att lera, grus och snöslask stänker upp på ljusrampen på hästtransporten. Därför tänkte jag att det vore en bra idé att...
Svar
4
· Visningar
1 756
Senast: skuggi
·
Utrustning Fick en trevlig överaskning. Mitt nya släp är klart att hämtas mycket tidigare än vad som sas från början. Jag har sedan den beställdes...
Svar
11
· Visningar
3 131
Senast: caballus
·
Utrustning Nu ska jag äntligen köpa egen transport! Men jag skulle behöva lite råd... Jag har kollat på en Kylinge med fronturlastning från...
2
Svar
31
· Visningar
6 740
Senast: caballus
·
Utrustning Ååh, jag har kollat och rensat i min schabraksamling idag, och alldeles för många används inte pga dålig passform, ihopdragna kantband...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 347
Utrustning Hejsan! Är det någon som vet var det finns täcken med ryggsöm? Min häst är stor, har bred hals, mycket resning och hög manke= Skav på...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Den nya standarden skulle väl börja gälla fr.om. 2016 nu va? Vet att alla Charles Owens modeller utom Fiona, KEPs alla modeller och...
2
Svar
36
· Visningar
5 604
Utrustning Finns det något bra sätt att testa reflexers färskhet på? Jag har fotat dem med blixt tidigare, på några meters avstånd. Då tycker jag...
Svar
6
· Visningar
730
Utrustning Är dom lika varandra i bommen? Verkar som att pålle trivs bäst i sin thorowgood youngrider men dom finns ju dessvärre bara i 16,5"...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Tänkte göra en tråd där man dela med sig om julklappstips, vad man vill ha (önskar sig :laugh:) och vad man tänker/vill ge till sina...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: spinxx
·
Utrustning Ni som är långa och slanka, vad använder ni för ridbyxor? Jag använder bara, enda jag provat som sitter bra på mig. Har ett antal par...
Svar
16
· Visningar
2 797
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej! Jag måste ha nytt täcke till min häst, funderar på det orangea övergångstäcket från Börjes, är det någon som har det och kan...
Svar
19
· Visningar
1 902
Utrustning Vilken stl har era welsh mountain på träns? Lillen ska få sitt första träns och jag vet inte om ponny funkar eller om han måste ha...
Svar
6
· Visningar
1 641
Utrustning Jag älskar ju alla fina pannband man kan köpa :D Brukar beställa online, då är det svårt att mäta,,, men jag brukar chansa. Köper typ...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Buck
·
Utrustning Så här sitter jag i ridskolans hav av tränsdelar och ska försöka pussla ihop matchande träns av allt. Lättast vore att kunna...
Svar
2
· Visningar
616
Senast: Buck
·
Utrustning Min gamla Tärnsjödäckel är utan järn i och kommer väldigt nära (på) manken på min nya häst, känns inte bra. Jag behöver dra gjorden...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 360
Senast: lady_vip
·
Utrustning Någon mer än jag som får en rund svettfläck i sadeln efter rumpan? Har ni tips? Den nya dyra sadeln börjar få märke precis som min gamla
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Licorice
·
Utrustning Jag planerar att köpa en klippmaskin att använda till mina ponnyer. Särskilt den äldre ponnyn har tämligen mycket päls så den får inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 308
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp