Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är det nån som har köpt det än? Har det kommit till butikerna nu? Nån som har känt på det? :)
Svar
16
· Visningar
1 056
Senast: Issa
·
Utrustning Är det någon här som har en RAV4 och drar släp med den? Är ni nöjda? Jag provkörde en och var väl nöjd med det mesta. Det fanns en STOR...
Svar
10
· Visningar
2 715
Senast: Inte_Ung
·
O
Utrustning varför är dressyrstropparna så långa jämfört med vanliga sadlar?
Svar
3
· Visningar
810
Senast: fio
·
O
Utrustning vår sadel har börjat låta jättemkt när vi rider i den, vad beror det på egentligen? kan man få bort oljudet?
Svar
7
· Visningar
818
Senast: oh_darling
·
M
Utrustning Jag har ett par sån med kardborreknäppning och ibland tycker jag att den nedersta biten som man fäster runt kotan åker ned nu när man...
Svar
3
· Visningar
1 022
Senast: Centaur
·
O
Utrustning Hur ofta tvättar ni era stalltäcken och smörjer era lädersaker? tänkte att det skulle vara kul att få veta hur ofta svenska folket...
2
Svar
23
· Visningar
1 656
Senast: Osis
·
Utrustning Nu har jag äntligen lyckats spara ihop till en bomlös sadel. Hade tänkt mig en billigare till att börja med o då har jag hittat 2...
2
Svar
37
· Visningar
2 243
Senast: unki
·
Utrustning Vilka hästar brukar dessa ligga bra på? Jag tycker att dom är så grymt sköna och jag vill så gärna ha en. Hade tänkt mej en dressyrsadel...
Svar
8
· Visningar
1 552
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag har just nu en valck på foder som har stl 125 på TM och 135 i övrig men 145 passar med vissa täcken. Nu är det så att han är...
Svar
7
· Visningar
719
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Läder \"damaskerna\" från Börjes,dessa: Är det någon som har dem? Vad tycker ni om dem? Håller de bra/sitter bra?
Svar
12
· Visningar
848
Senast: piggis_83
·
B
Utrustning jag har ju en arab som är väääldigt svankig, eller egentligens å är bakdelen och korset extremt överbygt på honom och funderar på vad...
Svar
12
· Visningar
1 268
Senast: Ahi
·
F
Utrustning Jag funderar på att sätta in en taklucka i min trailer eftersom jag vill ha mer ventilation. Vem gör sådant :confused:
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Mike
·
S
Utrustning Hej på er! Bomlösa sadlar är vad jag behöver tips på! Jag har nu haft en Torsion hemma på låns ett tag och testat, pållan tycker den är...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: lilla_mamma
·
Utrustning Old mac\'s Vet att detta har varit uppe tidigare... Erfarenheter.... hur länge håller de? passform? stötdämpning? funderar på att köpa...
Svar
2
· Visningar
663
Senast: panzy
·
L
Utrustning Vad tycker ni om deras ridstövlar. Är i valet och kvalet, antingen ska jag köpa ett par cavallo eller ett par sarm hippique. Har aldrig...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: lilla_busan
·
D
Utrustning Vad ska man ha för sadelpad? Vilka är bäst? Ska man ha med luft eller gel eller bara vanlig av bomull? Någon som vet? :confused: Jag...
Svar
11
· Visningar
1 227
Senast: Jutka
·
Utrustning Har hört att det har kommit en ny typ av säkerhetsväst som ska vara lätt och smidig, men ändå tillhöra BETA 3 klassen. Är det någon som...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Millz
·
Utrustning Är det någon som har testat en GPA textium?? Det står att GPA-textium är en "Lättviktshjälm med ventilation. Väger endast 450g", och att...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: puppan2
·
Q
Utrustning var och provade hjälmar idag...vill ha en sån där GPA eller vad heter det..en sånn med vitt streck på iaf:) var ner till granngården och...
Svar
15
· Visningar
1 453
Senast: MissDiamond
·
Utrustning När ni ska besiktiga er hästtransport gör ni det själva eller låter ni någon anna göra det ? Första gångerna gjorde jag det själv men...
Svar
17
· Visningar
3 091
Senast: Ninnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp