Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Mitt regntäcke har börjat läcka, och jag har tänkt impregnera det. Men då förstörs väl andasfunktionen? Det är troligen tvättat med...
Svar
6
· Visningar
857
Senast: Nordisdiggarn
·
Svar
6
· Visningar
2 705
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Vad är/innebär det? Vilka bett ger mer/mindre tungfrihet och varför?
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Tusen
·
M
Utrustning Min häst har nu ett pessoabett som han inte är helt tillfreds med, gapar och far upp med huvet. Vad skulle ni rekommendera att jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 534
Senast: Darknesss
·
K
Utrustning Vilka bett använder ni på era hästar? Vad tycker ni är bäst? Är ett vanligt tränsbett inte skönt för hästen eller hur är det? Tacksam...
2
Svar
30
· Visningar
2 025
Senast: Darknesss
·
D
Utrustning Det är så att jag tänkte börja hoppa min lilla fröken litegrann nu framåt våren, och jag känner att jag verkligen inte har lust att...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: _Dieldi_
·
L
Utrustning Jag har ett 3 delat bett till min häst men hon bara tuggar o tuggar på det, som om det inte vore bra, har även testat ett 2 delat men...
2
Svar
21
· Visningar
1 473
Senast: Darknesss
·
I
Utrustning hööks lindor!\" vad tror ni om lindorna i acryl å fleece, bra dåliga, varför? :cool:
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Issa
·
H
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har provat dessa snowflap sulor? Jag funderar på att skicka efter sulorna men jag vill gärna veta lite mera om...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: hellgirl
·
P
Utrustning Jodå, ponnygrimman är något trång men har inte brytt mig, han har den ju bara till och från hagen. Fast borde ju skaffa en lite större...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: _Dieldi_
·
B
Utrustning Vad har nosgrimman egentligen för funktion? Det känns som en lite dum fråga, men jag kunde faktiskt inte själv komma på svaret... Achen...
Svar
4
· Visningar
763
Senast: Sweet
·
C
Utrustning Skulle jag vilja köpa *regnbågsfärgad grimma *lättviktsstigbyglar island *något snyggt schabrk (ej för dyrt) Finns det på ett och...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: breccia
·
J
Utrustning Hur pass högt upp ska ett sådant sitta? Är det själva plattan över nosen eller metallstången som ska sitt tre cm under kindbenet?
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Jaba
·
Utrustning Morris & Nolan dressyrsadel? Någon som har den? Tycker ni den är bra? Finns det för- och nackdelar? Jag vill ha en med stora knästöd...
Svar
6
· Visningar
3 921
Senast: suisyola
·
L
Utrustning Någon som dammsugaren från h***s? fundrar på en sådan men ver inte om deras verkligen håller. Någon med erfarenheter av den?
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Lindis
·
L
Utrustning Läste i en gammal tråd här om en sadelgjord för hästar med dåligt sadelläge. Kan personen ha menat en förgjord? Eller finns det...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: breccia
·
Utrustning Det verkar som att det blir vanligare och vanligare med kandarstänger utan tungfrihet, och det är ju säkert ingen nackdel för hästarnas...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: pinky
·
H
Utrustning Ville bara säga att jag äntligen hittat en sadel som ligger kanon bra på min tunna ;) För er som inte såg min förra tråd ska jag bara...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: mannis
·
Utrustning Hur är det, finns det såna? Oftast så skrivs det om dressyr tycker jag mig komma på nu när jag tänker efter. Vet ni några breda...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Darbhanga
·
T
Utrustning jag har tagit hem ett russ som vi ska börja köra (inkörd).vi har inte haft någon vagn så nu när vi har det så tänkte vi börja som...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Anton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp