Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det verkar som att det blir vanligare och vanligare med kandarstänger utan tungfrihet, och det är ju säkert ingen nackdel för hästarnas...
Svar
6
· Visningar
962
Senast: pinky
·
H
Utrustning Ville bara säga att jag äntligen hittat en sadel som ligger kanon bra på min tunna ;) För er som inte såg min förra tråd ska jag bara...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: mannis
·
Utrustning Hur är det, finns det såna? Oftast så skrivs det om dressyr tycker jag mig komma på nu när jag tänker efter. Vet ni några breda...
Svar
13
· Visningar
1 236
Senast: Darbhanga
·
T
Utrustning jag har tagit hem ett russ som vi ska börja köra (inkörd).vi har inte haft någon vagn så nu när vi har det så tänkte vi börja som...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: Anton
·
E
Utrustning Hej! Jag kör mitt varmblod med loksele och fyrhjulsvagn. Tidigare har jag kört henne på vanligt tränsbett, vilket inte fungerar...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Anton
·
T
Utrustning Jag fryser redan fast jag klär mig i det varmaste jag har! Vad ska man ha i vinter? Vad kostar ett par termoridbyxor och brukar dom...
Svar
19
· Visningar
2 326
Senast: Horsen
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Graningekängan? Den verkar vara rejäl och bra men jag känner ingen som använt den. Eftersom den...
Svar
6
· Visningar
2 917
Senast: skimmer
·
C
Utrustning Min är slut och måste väl köpa ny till nästa säsong. Vad ska man köpa? /Channie
Svar
3
· Visningar
1 133
Senast: Centaur
·
K
Utrustning ... eftersom det andra är sönder och läcker :mad:. Men nu är det kanske inte så mycket lönt att köpa ett vintertäcke utan istället ett...
Svar
16
· Visningar
1 031
Senast: fragansia
·
Utrustning Hur räknas storlekarna där? Vad skall t.ex. min häst ha för täckesstorlek, ca 160 cm hög och har 155 cm i täckesstorlek här.
Svar
7
· Visningar
960
Senast: tgd
·
Utrustning För MÅNGA år sedan köpte jag ett par ridbyxor av märket Kentucky på Bidermans i Eskilstuna. De har hållit bra och var riktigt sköna, men...
Svar
2
· Visningar
2 632
Senast: pinky
·
A
Utrustning Det släp jag brukar hyra då jag kör min häst är trasigt för tillfället. Alternativet var att hyra ett annat, där jag inte vet exakt vad...
Svar
12
· Visningar
3 180
Senast: Inte_Ung
·
A
Utrustning Har tidigare använt svanslinda... men jag har förstått att det är mer behändligt med ett enkelt skydd. De flesta jag sätt är väldigt...
Svar
7
· Visningar
761
Senast: Favina
·
Utrustning Det ska vara svart med pullargrimma men UTAN ludd. helst under 1000:- Funderar annars på Zaldi eller Prestige. Nån som har ett sånt?
Svar
6
· Visningar
841
Senast: Gunther
·
S
Utrustning Jag är sugen på en ridoverall men lite för snål för att köpa en för över 1000 kr. Den här ser skön ut, frågan är bara om man kommer att...
Svar
11
· Visningar
1 965
Senast: töltande_pudding
·
R
Utrustning De har fått såna med fleece/elastiska men det står inte om det är 2 eller 4-pack. Nån som vet, annars får jag maila och fråga. M.
Svar
3
· Visningar
679
Senast: Raeman
·
P
Utrustning hur kallt måste det bli innan ni använder det? och när använder ni det då, bara när ni ska skritta ut och så eller vid ''hårdare'' pass med?
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: Asfolath
·
T
Utrustning Eller räcker det med att det är vattentätt, eller kanske vattenavvisande???Vad tycker ni???
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Marlon
·
M
Utrustning Vad märker ni för skillnad? Vad ÄR det för skillndad i inverkan på hästen?
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Rejält_felskapad
·
Utrustning Vill gärna ha åsikter om denna sadel!!
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: carista
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp