Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning efter en lång ryttarkarriär får jag veta nu att sporren ska ligga på "sporrehållaren" på stövlen.... fattar ni`? visste inte att sporren...
Svar
14
· Visningar
6 862
Senast: Peluso
·
Utrustning är era stänger (stångar när man pratar om bett?) lika långa som era vanliga bett eller har ni en strl längre på stången? Tyckte att 13,5...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Druvan
·
Utrustning Hej Vill ha reda på allt om denna sadel. Speciellt om cair systemet. Vad är skillnaden mellan wintec isabell och vanlig wintec. Vad är...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: sleepy
·
Utrustning Vad skulle ni rekomendera då? Luftstoppning, bomlös? Ge mig lite tips! Har läst här någonstans att man ska välja en som är lite vidare i...
Svar
5
· Visningar
1 164
Senast: Centaur
·
Y
Utrustning Svart eller i alla fall mörk, och helst utan 'snabbhake'. Med eller utan foder, men i så fall läderfoder. Gärna i stockholmstrakten...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: _malle__
·
L
Utrustning Min ridlärare har köpte en mycket smart grej till sin häst (som ridskolan har fått låna ett anatl ggr) en antiglidpad! Den ser ut som en...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Estelle
·
Utrustning Skulle ev. behöva köpa en kavaj om man ska tävla oså, den måste kunna användas till både hoppning & dressyr (eller helst) gärna...
Svar
11
· Visningar
1 388
Senast: Jezzie
·
H
Utrustning är de bra?? svåra att rida med?? funderar på att köpa ett på hööks...
2
Svar
21
· Visningar
2 351
Senast: joneya
·
S
Utrustning Vad tycker ni om dom? Och hur är bommen i dom, rak eller bananformad?
Svar
2
· Visningar
741
Senast: superbusan
·
Utrustning Jag har en sadel av märket Hi-lite. Tänkte försöka sälja den nu, men jag hittar ingen info om den. Jag köpte den begagnad och har inte...
Svar
5
· Visningar
1 448
Senast: _Dieldi_
·
N
Utrustning Nån som har nån erfarenhet av detta stalltäcke? http://www.hippomarket.com/asp/artikel.asp?id=Ja77&i=K35&r=Täcken&n=10 Nirak
Svar
10
· Visningar
1 008
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Finns det några bra stalltäcken med en fyllning på ca 200g, gärna något mindre ändå? Har ett från Hööks med 300g, men det känns lite...
Svar
12
· Visningar
1 233
Senast: pinky
·
Utrustning Köpte ett sånt men fattar inte hur det funkar! Överst står det cm. Under 130 cm (ca på min islänning) står det ca lbs: 400, och kgs ca...
Svar
12
· Visningar
6 683
Senast: superbusan
·
Utrustning Ännu en \"vad är detta\"... Ja, vad är detta??? På sidan där denna fanns står det om den: Fits easily over the mouth of a bit. Tie...
Svar
7
· Visningar
995
Senast: nilema
·
Utrustning har ni nåt tips på nån bra allround-, pleasure- eller trailsadel? (som första sadel till en quarter)
Svar
4
· Visningar
775
Senast: Sweet
·
Utrustning Jag är (som jag tidigare skrivit här på forumet) på jakt efter en ny (eller nyare begagnad... :D) dressyrsadel till min häst. Det...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: sissu
·
L
Utrustning är det någon som har erfarenhet av dessa täcken!? håller de kvaliten? har nån köpt nån i små storlekar? har själv shettis -kraftig. är...
Svar
2
· Visningar
641
Senast: suisyola
·
D
Utrustning Nån som vet vart det finns täcken av alla sorter till shettisar? Söker just nu ett snyggt fleece eller ylletäcke.. :)
Svar
11
· Visningar
1 308
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det nån skillnad i verkan mellan ett rugbypelham och ett vanligt men "fasta" ringar?
Svar
3
· Visningar
684
Senast: pinky
·
S
Utrustning Jag tänkte köpa ett par ridbyxor till en kill kompis till mig, men vet inte riktigt vilken storlek jag ska köpa. Eftersom jag tänkte det...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: shampiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp