Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning F.eks Lewa Goldschläger? Er dette bra saler? Har en bred, overbygget og noe svairygget hest :crazy: Har dukket opp en sal til salgs som...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Gumman
·
S
Utrustning Min hovslagare sätte inte på snösulor! :eek: Fattar inte varför men så blev det. Vad ska jag göra nu då? Har hört talas om...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: SanchoPancho
·
Utrustning När jag var hem till mina föräldra under julen var jag med en kompis och red. Hästen jag fick låna hade en svart Hubertus Flexline och...
Svar
4
· Visningar
1 880
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Utrustning Är det någon som har det runsydda tränset, med tyglar i tyg med stroppar, från Agersta? Det kostar 399:- och finns i tre färger. Hur är...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Sesselja
·
Utrustning ok, ni som tävlar hoppning och dressyr (och som, inte kommit upp till frackklädsen). Vad har ni för färg på eran kavaj? Vad tycker ni...
Svar
19
· Visningar
1 387
Senast: **BORTTAGEN**
·
H
Utrustning vad anser ni ang. att matcha sadelfärgen med tränsfärgen? kan bli galen när sadeln är brun och tränset svart tex. jag är väl överkänslig...
Svar
16
· Visningar
851
Senast: furreburre
·
S
Utrustning Det står ibland i produktbeskrivningen på hästtäcken att täcket har tejpade sömamr. Vad innebär det? Kantbandet på ett av mina täcken...
Svar
1
· Visningar
1 170
Senast: puman_22
·
L
Utrustning Nån som har handlat på Equinet? Funkar det bra? Hur lång tid tar det innan man får hem varorna? Deras grejor är ju ganska mkt billigare...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Kalinka
·
W
Utrustning Problem med passform :crazy: Jag vet inte riktigt hur hästarna skall se ut för att de ska passa. Både fram och bakbensskydden är...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: LitenIsa
·
L
Utrustning Ska köpa ny kavaj men jag vet inte vad jag ska köpa.. Nån som vet nån bra? Som inte är för kort i armarna.. Kavajen som jag har nu...
Svar
11
· Visningar
822
Senast: LabeRt
·
S
Utrustning jag tänkte sätta in dragkedja i mina ridstövlar, men vem kan göra det åt mig? Sadelmakarna kan inte sy i så tunt läder, och skomakarna...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: sanwan
·
E
Utrustning Halloj! finns det någon som har bra tips på viket medel jag ska välja för att få mina stövlar blanka? Jag har hört att vissa använder...
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: suisyola
·
N
Utrustning Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...! Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan? Finns det någon som kommer ut och...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Novalee
·
L
Utrustning Om hästen är broddad på alla fyra hovar när man rider, kan den då ha blindbrodd i hagen? Då blir det ju lättare att sätta i halkbrodd...
Svar
12
· Visningar
1 007
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som har en sån? Hur är den att rida i? :) Hur är det sitsmässigt? Vill gärna se bilder om någon har då någon rider i den. :)
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Bev
·
B
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av den? Även den är ju en "lågprissadel" liksom Kingston från Börjes. Är dom jämnförbara eller är den ena...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: blondi3958
·
J
Utrustning Nu ska ja köpa ett pelham som ja får tävla hopp på. det ska vara rakt, av gummi eller syntet material (enligt tr måste man ha det när...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning Ni som har eller har haft/provat Kingston allround, hur tycker ni att den är/var att rida i? Såg att den fanns i Börjes katalog till...
Svar
8
· Visningar
2 734
Senast: Zeli
·
L
Utrustning Jag måste ha hjälp! Har blivit erbjuden att köpa en Kieffer München till min häst. Den är svart, normal bom och i fin skick. Dock är den...
Svar
3
· Visningar
1 154
Senast: lilla_busan
·
C
Utrustning Är i skrivande stund irriterad på min nya klippmaskin - Granngårdens DeLaval El-clipper. Inköpt förra året och använd 2 ggr. Den...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: mirage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ulvlek
  • Dammigt
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp