Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Tänkte köpa ett TM frost nu när de reas ut, men är det samma reapriser i varuhusen som på hemsidan?
Svar
5
· Visningar
844
Senast: Alexandra_W
·
N
Utrustning För frusna helklippta (till minsta örontuss) tävlingshästar... Vilket skaver minst? Är prisvärdast? och helt enkelt bäst och...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: skäcken
·
Utrustning så dåligt som alla säger, då tänker jag på sadlarna.....många sadelmakare som jag har pratat med har avrått från att skaffa en sådan pga...
2
Svar
30
· Visningar
2 703
Senast: chrisse
·
C
Utrustning Jag har 1 par (eller 2 kanske man skall säga :rofl:) vita fleece stretch benlindor som behöver tvättas. Skall man tvätta dom i 30 el 40...
Svar
7
· Visningar
4 620
Senast: Görel
·
S
Utrustning Har en ponny som är skodd fram. Hur gör ni på vintern? Broddar fram skor runt om eller halkar omkring? Råd tack för hovslagaren kommer...
Svar
3
· Visningar
673
Senast: Görel
·
M
Utrustning kan någon berätta för mig lite om dom? ska nämligen sko min isis fram om en vecka o då kommer frågan upp: ska jag ta guldskor (som min...
Svar
12
· Visningar
900
Senast: CosmicQueen
·
G
Utrustning Vad är det för \"fel\" med thermo master frost??? Eftersom dom rear dom för 399 kronor. Jag har köpte två stycken igår..... :devil:
2 3
Svar
42
· Visningar
2 692
Senast: CosmicQueen
·
S
Utrustning Hejsan! Jag har funderat lite på det här med lindning av hästens ben. Alla säger att man ska linda bakåt. Men vad menar de då? bakåt...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: saralee
·
S
Utrustning Jag använder strykkappor fram där det finns en flärp att sätta över kardborren som går åt motsatt håll. Flärpen kommer alltså inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 604
Senast: piggis_83
·
Utrustning Sitter nu hemma och ska äntligen sy mitt halstäcke som sedan ska sättas fast på mitt täcke. Så upptäcker jag att alla mina mått är borta...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: fuji
·
L
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av dem ? De verkar ju väldigt bra. :)
Svar
6
· Visningar
880
Senast: RebeckaKihlberg
·
Utrustning Jag är på jakt efter en ny sadel och var i helgen och tittade på en dressyrsadel av märket Finess. Har aldrig tidigare hört talas om det...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Happimess
·
L
Utrustning Har letat ihjäl mig efter ropings jacka och thermoridbyxor (padock) men hittar inga i min storlek eller färg (blå eller svart) tänkte...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: Horsen
·
R
Utrustning Nu har min häst fått ännu ett täcke sönderbitet av hästkompisen i hagen... Jag har sprutat på krubbitningsmedel men det verkar inte...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: Rocco
·
F
Utrustning Jag ska börja vänja min unghäst med bett, vilket är bäst ? Apple Mouth eller ett "vanligt" bett ?
Svar
12
· Visningar
819
Senast: Frida
·
Utrustning Vill ha ett brunt träns med mässing och engelsk nosgrimma, men det verkar inte finnas, så tänkte köpa ett kandar och plocka bortena...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: Immer
·
L
Utrustning för bom i den här sadeln? http://www.lillhastenistav.se/zaldpot2.jpg det är en zaldi portera.
Svar
6
· Visningar
1 124
Senast: lill_flesky
·
F
Utrustning Hjälp, eller rättare sagt Tips behöver jag! Ska snart köpa en ny sadel till ena pållen. Har tänkt mig en hopp eller allroundsadel mot...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: maiden
·
S
Utrustning undrar vad era hästar har för täckestorlekar. vad är dom för ras och vilken mkh?
2 3
Svar
47
· Visningar
2 634
Senast: fuji
·
B
Utrustning :rofl:vilka helskoda ridbyxor är bäst? ska kanske köpa nya. :bump:
Svar
8
· Visningar
898
Senast: Johanna_m
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp