Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning Halloj! finns det någon som har bra tips på viket medel jag ska välja för att få mina stövlar blanka? Jag har hört att vissa använder...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: suisyola
·
N
Utrustning Vet att det redan fins en butet tråd uppe nu men...! Hur bär man sig åt om man vill ha en sådan? Finns det någon som kommer ut och...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Novalee
·
L
Utrustning Om hästen är broddad på alla fyra hovar när man rider, kan den då ha blindbrodd i hagen? Då blir det ju lättare att sätta i halkbrodd...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som har en sån? Hur är den att rida i? :) Hur är det sitsmässigt? Vill gärna se bilder om någon har då någon rider i den. :)
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Bev
·
B
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av den? Även den är ju en "lågprissadel" liksom Kingston från Börjes. Är dom jämnförbara eller är den ena...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: blondi3958
·
J
Utrustning Nu ska ja köpa ett pelham som ja får tävla hopp på. det ska vara rakt, av gummi eller syntet material (enligt tr måste man ha det när...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: jojjo_blondin
·
B
Utrustning Ni som har eller har haft/provat Kingston allround, hur tycker ni att den är/var att rida i? Såg att den fanns i Börjes katalog till...
Svar
8
· Visningar
2 737
Senast: Zeli
·
L
Utrustning Jag måste ha hjälp! Har blivit erbjuden att köpa en Kieffer München till min häst. Den är svart, normal bom och i fin skick. Dock är den...
Svar
3
· Visningar
1 157
Senast: lilla_busan
·
C
Utrustning Är i skrivande stund irriterad på min nya klippmaskin - Granngårdens DeLaval El-clipper. Inköpt förra året och använd 2 ggr. Den...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: mirage
·
S
Utrustning en fråga. hur ska man veta vad man ska köpa för en sadel till en växande unghäst!?? Hästen måste ju vänjas in med sadel och vad ska man...
2
Svar
23
· Visningar
1 745
Senast: Splittan
·
L
Utrustning Någon som har värmt om bommen på en sån? Vad kostar det och hur lång tid tar det? Hur går man tillväga?
Svar
2
· Visningar
608
Senast: VildochVacker
·
E
Utrustning Nån som känner till och kanske har erfarenheter av den sadeln? Vill gärna både höra för och nackdelar.
Svar
4
· Visningar
2 526
Senast: skäcken
·
Utrustning ..vad har ni för sadel och hur funkar de för er och era pållar? Ska ju köpa islänning senare när ekonomin tillåter och jag är själv...
Svar
9
· Visningar
1 918
Senast: Sesselja
·
Utrustning ... sägs ju passa "alla" hästar... Gör dom det?? Verkar som en vidundersadel i såna fall.... Alla begagnade jag sett har haft normal...
Svar
12
· Visningar
1 125
Senast: pemma
·
M
Utrustning Någon som har ett sånt? De kostar 399 (Förut 799) på H***s Beställde precis ett, så snyggt :d :love:
Svar
5
· Visningar
704
Senast: fie
·
M
Utrustning Är det någon som har tips om låsmekaniskmen på kulhandsken frusit på en Värmlandsvagn. Det är den röda lilla knappen som ska komma upp...
Svar
9
· Visningar
1 972
Senast: mienygren
·
Utrustning Hur lång dressyrgjord behöver en häst som har 140cm på sin hoppsadelgjord? :confused:
Svar
7
· Visningar
837
Senast: Fraise
·
Svar
21
· Visningar
1 948
Senast: Mirelle
·
I
Utrustning Ska köpa ett par nya shortchaps och vet inte vart jag ska börja i den djungeln. Vill ha ett par i skinn, helst släta. Någon som vet...
Svar
8
· Visningar
743
Senast: DFZ
·
B
Utrustning Någon som har några erfarenheter av dessa?? Verkar ju vara en bra sadel för ett ok pris. Ni som har en sån sadel, hurdan rygg har er...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: pampen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp