Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kör nu med ett tredelat med rörliga ringar, och remontnosgrimma som hästen trivs bäst på. Har testat aachen men det gillades inte alls...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 054
Senast: svea
·
Utrustning Är det någon här på Buke som har lämnat in sin sadel hos sadelmakare för att förminska knästöden? Hur blev resultatet och hur mycket...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: pulkaskurk
·
Utrustning Letar efter en dressyrsadel till min ponny som är korsning arab/fjording. Araber är ju inte precis kända för sitt goda sadelläge så jag...
Svar
3
· Visningar
2 525
Senast: Aleel
·
Utrustning Om man har en häst som inte tolererar tryck mot öronen, vilket sorts träns skulle DU välja ? Jag vill veta för och nackdelar och...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: palle
·
Utrustning Är det bara Amigo som har såna eller finns det andra märken?
Svar
3
· Visningar
732
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Hej hur är lamicell master? Är den skön? Vart är den billigast eller kostar den lika mycket överallt?
Svar
0
· Visningar
475
Utrustning Jag har en fårskinnspadd i den gula varianten, vill ha en rosa men vill inte köpa en till. Är det någon som har prövat att färga om en...
2
Svar
24
· Visningar
14 712
Senast: MissFideli
·
Utrustning Jag behöver köpa att nytt(begagnat) släp snart och jag har noll koll på märken, kvalitet, vikter m.m. Någon här kanske kan hjälpa...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 898
Senast: Buck
·
Utrustning Efter ett antal provningar och lika många nitlotter fick jag lånat en santa cruz celine (xwide, 17") som låg som ett smäck på hästen...
Svar
5
· Visningar
1 843
Senast: corzette
·
Utrustning Hittade ingen liknande tråd... ber om ursäkt om det finns någon tråd jag inte hittat eller om jag lägger den fel...:o Funderar på att...
Svar
0
· Visningar
1 305
Senast: fridaxi
·
Utrustning Vad betyder det när det inte finns några storleksval på Sprengers hemsida? Typ dessa...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Lazer09
·
Utrustning Mitt "uterittsbett" börjar bli slitet så det är dags att byta. Ponnyn rids normalt på vanligt tränsbett men ute behöver jag lite mer att...
Svar
17
· Visningar
3 534
Senast: Pancakes
·
Utrustning Finns det ens? Jag är lite sugen på att skaffa en extrasadel till ponnyn att ha framförallt vid uteritt i blött/lerigt/äckligt väder...
Svar
3
· Visningar
1 251
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Bara att inse att lyxdagarna när jag alltid kunde rida i dagsljus är över. Jag behöver alltså en pannlampa, modell bra. Måste ha en bred...
2
Svar
25
· Visningar
4 001
Utrustning Tips på prisvärd pulsklocka önskas! Är enbart intresserad utav pulsen, ej gps. Ska användas under körning, kan kliva ur och kolla...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: anna_anna
·
Utrustning vad fyller den för funktion eg?
Svar
1
· Visningar
553
Senast: mumin
·
Utrustning Nu har det konstaterats att Loppan har pålagringar mellan 2 bröstkotor (små hackar ) och att mina sadlar som jag har inte är riktigt...
Svar
15
· Visningar
9 097
Senast: Magica
·
Utrustning Hej. Jag har köpt ett täcke som heter LM Horse, det har 1200D ripstop, jag har använt mitt nu hela hösten och det håller än(har 2...
Svar
1
· Visningar
1 104
Senast: Magnum
·
Utrustning Vad fyller stora knästöd på en dressyrsadel för funktion egentligen? Att se till att knät inte åker fram? Eller att vara ett stöd på...
Svar
8
· Visningar
6 639
Utrustning Jag har lånat hem lite sadlar att testa på mitt fullblod. Han har rak rygg och inte så mycket manke som brukar vara ganska rastypiskt...
Svar
7
· Visningar
1 375
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp