Jo tack. Här är det pappa som behöver avvänjasSå det är fler än barnet som ska avvänjas har jag märkt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo tack. Här är det pappa som behöver avvänjasSå det är fler än barnet som ska avvänjas har jag märkt...
Har ni mycket byxor till honom? I så fall hade jag startat med bara byxor. Två fördelar: du hinner sy kalsonger och byxor tar större olyckorKommer behöva fler kalsonger
Mitt största bekymmer är, ska jag köpa eller sy själv?
Jeans har vi en hel del, men det känns opraktiskt. Kalsong, eller mjukisbyxor, är lättare tror jag?Har ni mycket byxor till honom? I så fall hade jag startat med bara byxor. Två fördelar: du hinner sy kalsonger och byxor tar större olyckor.
Det brukar rekommenderas att köra utan kalsonger/annat som sitter åt, tills nya vanor är etablerade. Det riskerar annars att förvirra eftersom kalsonger etc känns likt blöjor = fortsätter göra sina behov däri.Jeans har vi en hel del, men det känns opraktiskt. Kalsong, eller mjukisbyxor, är lättare tror jag?
Jag har läst både och, och vet inte vad jag ska tro på.Det brukar rekommenderas att köra utan kalsonger/annat som sitter åt, tills nya vanor är etablerade. Det riskerar annars att förvirra eftersom kalsonger etc känns likt blöjor = fortsätter göra sina behov däri.
Naken underkropp inomhus i början eller ev löst sittande byxor (som dessutom har fördelen att de är lätta att dra ner) är bästa taktiken enligt min erfarenhet.
OkejJag har läst både och, och vet inte vad jag ska tro på.
Har läst byxor och det är typ samma sak. Kalsong och byxa sitter lika "hårt"OkejJag har nog aldrig läst tips om att sätta på underkläder direkt så för mig var det ett enkelt val.
Självklart kommer vi göra det som passar oss bäst. Första dagen är det ju inte så konstigt att det blir olyckor.@sthu hade jag varit du hade jag testat mig fram med olika varianter! Tänker att du kommer att märka vad som passar honom relativt snart. (Sen vet jag att det bokstavligt talat är pisstråkigt att städa upp olyckor men jag håller tummarna för att det blir en mycket begränsad tid för er.)
Jaja, uppfattade att du läst att man skulle ha kalsonger på direkt men då missförstod jag. Byxor kan man såklart ha direkt. Men tycker du verkligen inte det är skillnad? Jag tänker att det är jätteskillnad på tex ett par boxerkalsonger som ju ändå sluter åt om underkroppen och även låren (även om dom inte skulle vara små/tajta) och ett par lösa mjukisar som bara sitter i midjan och sen är luftiga hela vägen ner.Har läst byxor och det är typ samma sak. Kalsong och byxa sitter lika "hårt"