Bukefalos 28 år!

Bollens första ulvlek!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror tyvärr att den kommer att ta med sig en god oavsett hur den åker. @bollen__ misstänker jag rätt?
alltså det är ju rätt enkelt att räkna ut det iom att det inte finns några onda utanför lyan, det konstaterades rätt snabbt igår efter lite frågor och förtydliganden från LL, så det borde ju bli resultatet som jag ser det....
 
Upptäckte nu att jag var anmäld och fått en roll. Frågan nu är om Q som anmält mig är ond eller god för den handlingen. Vad säger du Evert ?
ja men du gillade ju mitt inlägg:p men sorry om det inte passade? jag taggade dig med frågetecken och allt i listan...
Innan leken var jag neutral och vad tror du jag svarar på den frågan nu egentligen, när leken startat:confused:
 
Kommer att fortsätta leka från mobilen så det kommer att ta lite längre tid för mig att svara plus att IRL kräver lite uppmärksamhet för tillfället.
 
alltså det är ju rätt enkelt att räkna ut det iom att det inte finns några onda utanför lyan, det konstaterades rätt snabbt igår efter lite frågor och förtydliganden från LL, så det borde ju bli resultatet som jag ser det....

Fast frågan var väl om den får ta med sig någon i döden även om den lynchas och inte smäller sig själv. Så fattade jag det iaf :)
 
Självmordsbombaren får ju välja att explodera när helst hen vill, alltså kan hen göra det vid lynchen också.
 
Första rösten lagd av BSF med en inte helt dålig teori för att vara DL1.

Med det sagt så tyckte även jag att det var intressant med så många bybor, tidigare verkar det mest ha varit 1-2 bybor. Så nu blir det lite famlande i mörkret för oss goda med tanke på att bybor faktiskt inte vet något:p

En liten diskret godförklaring av sig själv från Emtherlia, det är ju sånt åtminstone jag noterar såhär första dagen när det inte finns nånting mer att gå på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 369
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 587
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 483
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 107
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp