Bukefalos 28 år!

För tionde gången - vad gör du just nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blev leggad på Bolaget två gånger i förra veckan :D
Jag är ju knappt på bolaget längre, hinner inte dit innan de stänger... och oftast när jag kommer dit kommer jag i jobbarkläderna (typiska lastbilschaufförs reflexkläder), sen om man är på systemet för ofta (en gång i veckan) så börjar de känna igen en, bor i litet samhälle.
 
Jag är ju knappt på bolaget längre, hinner inte dit innan de stänger... och oftast när jag kommer dit kommer jag i jobbarkläderna (typiska lastbilschaufförs reflexkläder), sen om man är på systemet för ofta (en gång i veckan) så börjar de känna igen en, bor i litet samhälle.

Jag har blivit leggad i full jobbmundering (camokläder inkl keps och blåtandsheadset), osminkad, skitig och allmänt glåmig för att jag inte hade hunnit sova. Den gången blev jag rejält förvånad :D

Det förvånade mig också när jag handlade för den årliga jobb-bbq:n att jag blev leggad. Jag hade fyra dunkar vin, fem plattor öl och ett gäng cider :rofl:
 
Jag har blivit leggad i full jobbmundering (camokläder inkl keps och blåtandsheadset), osminkad, skitig och allmänt glåmig för att jag inte hade hunnit sova. Den gången blev jag rejält förvånad :D

Det förvånade mig också när jag handlade för den årliga jobb-bbq:n att jag blev leggad. Jag hade fyra dunkar vin, fem plattor öl och ett gäng cider :rofl:
Förvisso om de frågar efter legget brukar ja alltid dra på mig ett leende och svara glatt "javisst" för jag vet ju att jag är "av ålder" så att säga. :p
 
Alltså, nu är det sjätte personen på några dagar som mailar mig på HP och säger att jag är snygg/söt/vacker! :o Jag har aldrig fått så mycket komplimanger förr!
Jag börjar på allvar fundera på att regga mig där ja med, har du lagt upp bilder där eller bara en presenation (om du inte vill skriva här, skicka ett pm). *från en som är nyfiken*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
824
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 618
Senast: miumiu
·
Samhälle Så var det dags för den årliga plågan och ångesten hos våra fyrfota vänner över det helvete som fyrverkerier innebär. Hur förbereder ni...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
5 582
Senast: Sel
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag är så fruktansvärt trött precis exakt hela tiden. Jag går runt här hemma och suckar, stånkar och stönar över att jag är så jävla...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 366
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp