Gift vid första ögonkastet 2022!

pepp

Trådstartare
Vi behöver ju en tråd för detta!

Vid första anblick så gillar jag faktiskt alla paren. Trist att ett par inte blir av :(
 
Vi behöver ju en tråd för detta!

Vid första anblick så gillar jag faktiskt alla paren. Trist att ett par inte blir av :(
Ja jättetråkigt att hon bara drog sig ur sådär.

Spontant tror jag mycket på På Spåret-paret.

Gayparet tror jag tyvärr kommer bli katastrof, de kändes alldeles för olika och inte på rätt plats i livet. Tyckte också ena killen (han med mörkt hår) kändes så oengagerad i när han fick öppna presenten och så.

Det tredje paret är jag tveksam till. Tyckte hon kändes så sval och att hon kommer ha svårt att öppna upp ordentligt. Minns inte deras ålder heller men upplevde henne som typ 10 år äldre än honom även i mognad. han var rätt barnslig och ung på något sätt.

Ja det var mina första intryck, undrar hur det kommer ändras 😁
 
Jättetråkigt att ett par inte blev av för jag fick känslan av att hade haft störst chans att bestå. Hoppas de fick varandras kontaktuppgifter av produktionen.

Gayparet tror jag inte alls på. Den mörka kändes ytlig och jag fick en känsla av att han har svårt att känna in någon annan. Deras sociala liv verkar vara väldigt skilda.

På Spåret-paret kan bli årets Tacopar. Här fick jag en känsla av att hon kan ha svårt att släppa kontrollen och ha kul. Hon kändes väldigt allvarsam. Hoppas jag har fel.

Äventyrsparet tror jag inte heller på. Misstänker att det här med "jag älska diskussioner och samtal" kommer bli katastrof och inte alls givande. Han kändes som typen som för diskussioner förlångt och fel. Jag blir inte förvånad om argumentera är det enda dessa kommer göra.
 
kollade på första avsnittet igår och kommer inte ens ihåg någon av människorna. :angel: Men det brukar vara så för mig, jag kommer in i det när det gått något mer avsnitt. :)
 
Tråkigt med träningsparet för jag trodde nog mest på dom.

Sen tror jag mycket på på spåret-paret som ni andra. Dom påminner mycket om taco-paret.

Gay-paret och äventyrsparet tror jag inte alls på. Äventyrsparet tror jag bara kommer bli tjafsigt med alla sina diskussioner. Killen verkar skitjobbig som ska diskutera saker han inte ens tycker.
 
Nu har bröllopsakterna varit.

Gayparet verkar hitills ha kul iaf. Jag fick ett bättre intryck av Martin nu. Lite kemi verkade det finnas men tyvärr känns det som om de klickar mer som partykompisar.

På-spåretparet verkar ha funnit varandra och har kemi. Hon rörde vid honom ofta och det var mycket blickar. De var de enda som verkade som kunde prata naturligt med varandra.

Äventyrsparet, oh herregud. Det kändes så fel och stelt att man nästan ville stänga av tvn i en förhoppning att de skulle få slippa prata med varandra.

Och så paret som inte blev av blev en oväntad tvist. Kul!
 
Nu har bröllopsakterna varit.

Gayparet verkar hitills ha kul iaf. Jag fick ett bättre intryck av Martin nu. Lite kemi verkade det finnas men tyvärr känns det som om de klickar mer som partykompisar.

På-spåretparet verkar ha funnit varandra och har kemi. Hon rörde vid honom ofta och det var mycket blickar. De var de enda som verkade som kunde prata naturligt med varandra.

Äventyrsparet, oh herregud. Det kändes så fel och stelt att man nästan ville stänga av tvn i en förhoppning att de skulle få slippa prata med varandra.

Och så paret som inte blev av blev en oväntad tvist. Kul!

Äventyrsparet stela stämning var hemsk. Var tvungen att hålla för ögonen flera gånger. :nailbiting:
 
Äventyrsparet stela stämning var hemsk. Var tvungen att hålla för ögonen flera gånger. :nailbiting:

Åh ja! Jag tycker över huvud taget inte att det känns bekvämt att se den typen av program alla gånger. Många ”kudde framför ansiktet”-moments. :D Satan vad nervöst och stelt det måste kännas för deltagarna! Inte bara/alltid inför varandra, utan när allt ska ske framför kameror dessutom!
 
Håller med alla andra, tror mest på på spåretparet och inte alls på äventyrsparet. Jag tycker på spåretparet är så gulliga! Det känns så naturligt och båda verkar väldigt omtänksamma mot varandra. Jag klarade heller typ inte av att se äventyrsparet pga så stelt men kände redan innan att det inte var en särskilt bra matchning, jag irriterar mig så på personer som argumenterar för sakens skull och ska ta ställning för saker de inte tror på, tycker bara det känns överlägset och sjukt irriterande.
Gayparet känns inte heller så superbra matchade, känns som att de mest gått på att de är sociala och gillar fester, det är ju inte så mycket att bygga en relation på.
 
Håller med alla andra, tror mest på på spåretparet och inte alls på äventyrsparet. Jag tycker på spåretparet är så gulliga! Det känns så naturligt och båda verkar väldigt omtänksamma mot varandra. Jag klarade heller typ inte av att se äventyrsparet pga så stelt men kände redan innan att det inte var en särskilt bra matchning, jag irriterar mig så på personer som argumenterar för sakens skull och ska ta ställning för saker de inte tror på, tycker bara det känns överlägset och sjukt irriterande.
Gayparet känns inte heller så superbra matchade, känns som att de mest gått på att de är sociala och gillar fester, det är ju inte så mycket att bygga en relation på.
Gällande gayparet så tror jag, även om alla gillade varandra på festen, att det kommer att märkas att deras typer av vänner är väldigt olika. Och om man är social antar jag att den biten kan spela roll.
 
Gällande gayparet så tror jag, även om alla gillade varandra på festen, att det kommer att märkas att deras typer av vänner är väldigt olika. Och om man är social antar jag att den biten kan spela roll.

Det känns ju lite som att Stockholmskillen tycker att Örebrokillen (minns inte deras namn :p) och hans vänner är lite för lantis..?
 
Det känns ju lite som att Stockholmskillen tycker att Örebrokillen (minns inte deras namn :p) och hans vänner är lite för lantis..?
Lite så, och kan köpa att det kan bli lite av en krock (lantis själv, och haft flertalet vänner från just Degerfors (som ju Örebrokillen var från) i min uppväxt, haha). Sedan var väl det kompisgänget påtagligt grabbigare än vad Stockholmskillen förmodligen är van vid.
 
Jag reagerade på Martins tjejkompis komentar till Jonas ”va, har du inga gayvänner alls?”
Som att han var udda som skaffade sig vänner oavsett läggning.
Jag upplever Jonas som en mycket tryggare, mognare och mer jordnära person än Martin. Jag misstänker att det kommer visa sig längre fram att Jonas är mer seriös och redo för detta en Martin. Tror också att det är Jonas som får dra relationslasset medans Martin bekvämt åker med.
 
Jag reagerade på Martins tjejkompis komentar till Jonas ”va, har du inga gayvänner alls?”
Som att han var udda som skaffade sig vänner oavsett läggning.
Jag upplever Jonas som en mycket tryggare, mognare och mer jordnära person än Martin. Jag misstänker att det kommer visa sig längre fram att Jonas är mer seriös och redo för detta en Martin. Tror också att det är Jonas som får dra relationslasset medans Martin bekvämt åker med.

Helt enig!
 
På spåret-paret gillar jag verkligen. Det känns som en bra match så här kort inpå, sen kan ju saker såklart ändras.
Tror inte alls på nåt av de andra paren tyvärr 😅
 
Jag störde mig mest på att tjejen i äventyrsparet sa att hennes yorkie typ var som Milou, fast det är en foxterrier. Visst, terrier som terrier, men jag tror att han iom tänker sig en lite större hund.
 

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som följer nya säsongen? Nytt är 4 par isf 3 och projektet pågår en extra vecka för att de ska lära känna varandra bättre. Bra...
14 15 16
Svar
314
· Visningar
30 563
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Var fjolåret övervägande bra eller dåligt för er? Eller mitt i mellan? Varför? Jag har aldrig tidigare haft ett så här utpräglat dåligt...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 307
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 941
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
11 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp