Bukefalos 28 år!

Grönt kort 12-13år

Hejhej123

Trådstartare
Jag fyller 13 år nu i februari 2014. Men problemet är att det är en massa tävlingar som börjar i april 2014 som jag vill vara med på. Jag och min pappa har grönt kort eller rättare sagt har pappa grönt kort som jag får tävla på tills jag fyllt 13. Och sista grönt kort kursen här är nu nästa helg, så det är sista chansen för mig att skriva provet själv och få mitt egna grönt kort. Nästa grönt kortkurs är till sommaren 2014 :( Och om jag inte får skriva provet nu medan jag fortfarande är 12 kommer jag ju inte få tävla med ponnyn innan juli 2014.
Så min fråga är: Kan jag skriva provet nu 2013 och sen skicka in det i februari 2014? Eller kan jag fortsätta tävla på pappas grönt kort tills jag får ett tillfälle att ta ett eget när jag fyllt 13?
 
Sv: Grönt kort 12-13år

Du får tävla på din pappas gröna kort hela 2014 så det är ingen fara. Du har hela året på dig att ta ett eget grönt kort.
 
Sv: Grönt kort 12-13år

Och du kan skriva provet redan nu och få det registrerat. När man är 13 FÅR man ha eget grönt kort men måste inte.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
863
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 512
Senast: Habina
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 093
Senast: Gunnar
·
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
16 492
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp