Hingstval 2020

Linnea90

Trådstartare
Hej!
Planen är att seminera vårt sto nästa år, har själv lite idéer om hingstval, men ville gärna få lite mer å gå på. Så säg gärna va ni tror å tycker😊

Info:
SWB sto -13
Nintender - Carte d’Or
Stor tjej på 175 med ett hjärta av guld å underbart temperament. Sent tagen pga skada. Och haft ett föl tidigare efter Mr Vain.

Tanken med fölet är att vid rätt pris sälja annars behålla som påläggskalv till min nu 13 åriga valack. Vill få en allsidig avkomma mot hoppning. Kan önska lite mer kvickhet å tryck, å gärna lite mindre i storlek😊
A28F4286-1E8B-4A9B-AB3C-CCEFC8FBD444.jpeg
 
Gillar stammen på din häst!
Vad tycker du om Diarado?
Kollade en hel del förra året på hingstar som lämnar mindre och jag är förtjust i Escape Z. Är svag för bland annat Heartbreaker blodet.
Stakkato men kanske lite för omodern?
 

Liknande trådar

H
Avel Ja då har man kommit till tiden då lillan ska fylla 3 och tankar på betäckning är i full gång. Jag har några egna funderingar men önskar...
2
Svar
29
· Visningar
2 752
Senast: Helena T
·
Avel Jag VET, det är inte jätteaktuellt just nu men hästen kom precis hit och jag kan inte låta bli att börja planera :angel: Tilläggas bör...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 893
Senast: Behati
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 083
Senast: supercassie
·
Avel Jag har skrivit i denna tråd tidigare om att jag gärna skulle vilja betäcka mitt sto. Jag har lite frågor som rör sig om kostnad, ålder...
2
Svar
29
· Visningar
2 338
Senast: lillaP
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp