Hiss & diss del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill HISSA denna :). Tycker oftast att produkter som ska smaka kokos inte smakar tillräckligt mycket, men denna smakade faktiskt mycket!
 

Bifogade filer

  • 20190805_115716.jpg
    20190805_115716.jpg
    46,6 KB · Visningar: 59
Och denna vill jag också HISSA! Jättegod tycker jag! Tråkigt dock att den bara verkar finnas på vissa Ica :(.
 

Bifogade filer

  • 20190812_120404.jpg
    20190812_120404.jpg
    88,5 KB · Visningar: 137
De här däremot... Nja. Förstår inte riktigt varför jag ska välja dessa över vanliga dadlar, och det här med att de skulle vara "nästan som choklad" håller jag definitivt inte med om. Sen känns det urlöjligt att marknadsföra med "inget tillsatt socker", tack gode gud för det liksom när dadlar redan är typ 60% socker! :laugh:

20190827_155150.jpg
 
Jag vill hissa denna Vacu Vin Wine Saver :up:

Den pumpar ut luften och skapar ett vacuum i vinflaskan de gånger man inte orkat dricka upp :p

Har haft den i ett halvår och provat den mååånga gånger och tycker att den håller vad den lovar :D


Visa bifogad fil 35825
Det är en av de bästa prylarna jag har i mitt kök! Jag har även gett bort en sådan + en flaska vin som present flera gånger och det är alltid lika uppskattat!

(men huuu vad tunt och hemskt rödvinet i glaset i bakgrunden på den där bilden ser ut! :laugh:)
 
Jag vill hissa denna Vacu Vin Wine Saver :up:

Den pumpar ut luften och skapar ett vacuum i vinflaskan de gånger man inte orkat dricka upp :p

Har haft den i ett halvår och provat den mååånga gånger och tycker att den håller vad den lovar :D


Visa bifogad fil 35825
Men oj, vad bra! En sådan måste jag verkligen införskaffa! Min frys svämmar över av frysta vinskvättar och står inte alls i rimlig proportion med antalet vinsåser som lagas. TACK!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 884
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
203 999
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp