Yeay!! Och det är min favorit bland mina Asdon-avkommorDen där är ju definitivt sabino![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yeay!! Och det är min favorit bland mina Asdon-avkommorDen där är ju definitivt sabino![]()
https://www.horsereality.com/horses/537347/foal-doe-537347Bara hitta rätt häst så kan jag göra det.
Nej, det blev inte så. Imorgon em/kväll är jag på plats igen, jag hojtar då!Absolut! Är du inne ikväll?![]()
@Laa kanske? Sabino eller inte?JaduBehöver nog någon annans åsikt som vet mer, för jag vet inte var gränsen går gällande vanliga tecken när det är så lite.
Nej inte just nu. Tänkte nog köra iallafall en inavel på henne först.@Shaggy vill du fortfarande sälja Sigrun?
Har du sett att den här bäraren (sto) är till salu? Inte så rolig men...Som förväntat så kostar de nya rabicanohingstarna hos quarter bara DP![]()
Är min shirehingst som jag visade tidigare sabino då?Den där är ju definitivt sabino![]()
Det var fin färg iallafall!Har du sett att den här bäraren (sto) är till salu? Inte så rolig men...
Vad menar du? Fungerar inte alla så?Du och dina nattliga monologer @Asko![]()