Bukefalos 28 Ă„r!

Horse Reality VIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
30 st:angel:

Dum frÄga, kan den vara sabino ocksÄ eller Àr blÀsen för liten?

Jag brukar mest titta pÄ det vita pÄ benen om det Àr en rak linje eller ojÀmn (tips frÄn @Laa :D ). Hade kanske vart lÀttare om man kunde se det andra frambenet mer, bakre tecknet ser lite "U" format ut men vet inte om ögat luras av vinkeln.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Jag brukar mest titta pÄ det vita pÄ benen om det Àr en rak linje eller ojÀmn (tips frÄn @Laa :D ). Hade kanske vart lÀttare om man kunde se det andra frambenet mer, bakre tecknet ser lite "U" format ut men vet inte om ögat luras av vinkeln.

@Murray

Kan man inte anvÀnda det dÀr fÀrg-verktyget för att se teckningen tydligare?
 
Jag brukar mest titta pÄ det vita pÄ benen om det Àr en rak linje eller ojÀmn (tips frÄn @Laa :D ). Hade kanske vart lÀttare om man kunde se det andra frambenet mer, bakre tecknet ser lite "U" format ut men vet inte om ögat luras av vinkeln.
Okej, men ojÀmn som i lutningen pÄ det vita eller övergÄngen mellan vitt och fÀrg? Och ska den vara ojÀmn för sabino?
 
Tror inte jag kommer fÄ köpa Mango, spelaren har varit inloggad tvÄ gÄnger idag men inte svarat. Synd, för hon ger honom inte ens vatten :meh:
 
Har lÀnge varit nyfiken pÄ hur min Cr/Cr hingsts vita tecken egentligen ser ut. Nu vet jag:
f2756d437.png
 
Dagens utfall pÄ ultraljud.
4 hingstar, 1 sto och 2 kastningar :(
Det ena stoet som kastade gjorde samma sak vid första betÀckningen för förra fölet. Trist att det Àr ett av mina bÀsta ston A-T med G+ pÄ canter
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 064
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 450
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 237
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 501
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp