Av de 13 senaste Asdonavkommorna bor 11 hos Bukefolk...
![]()
Nu Àr det sammanlagt 29st efter Asdon som Àgs av Bukefalister!

Nog sjutton borde vi ha fÄtt nÄgra bÀrare dÄ!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av de 13 senaste Asdonavkommorna bor 11 hos Bukefolk...
![]()
30 stNu Àr det sammanlagt 29st efter Asdon som Àgs av Bukefalister!
Nog sjutton borde vi ha fÄtt nÄgra bÀrare dÄ!![]()
Jag brukar mest titta pÄ det vita pÄ benen om det Àr en rak linje eller ojÀmn (tips frÄn @Laa). Hade kanske vart lÀttare om man kunde se det andra frambenet mer, bakre tecknet ser lite "U" format ut men vet inte om ögat luras av vinkeln.
Okej, men ojÀmn som i lutningen pÄ det vita eller övergÄngen mellan vitt och fÀrg? Och ska den vara ojÀmn för sabino?Jag brukar mest titta pÄ det vita pÄ benen om det Àr en rak linje eller ojÀmn (tips frÄn @Laa). Hade kanske vart lÀttare om man kunde se det andra frambenet mer, bakre tecknet ser lite "U" format ut men vet inte om ögat luras av vinkeln.
Haha kanske men jag förstod inte vad man skulle göra
Inte jag heller och sitter pÄ mobilen nuHaha kanske men jag förstod inte vad man skulle göra![]()
@Mistimed, jag har en failed pregnancy med EmLar. Kan jag fÄ göra om den?
OjÀmna linjer = sabino zr-foal-doe-537381Okej, men ojÀmn som i lutningen pÄ det vita eller övergÄngen mellan vitt och fÀrg? Och ska den vara ojÀmn för sabino?
Tack snÀlla! SvÄrt o se pÄ den jag frÄgade om.
hmm... kan det vara meddelande-bugg igen?Tror inte jag kommer fÄ köpa Mango, spelaren har varit inloggad tvÄ gÄnger idag men inte svarat. Synd, för hon ger honom inte ens vatten![]()
Tack snÀlla! SvÄrt o se pÄ den jag frÄgade om.
Hur Àr det med denna tro?
https://www.horsereality.com/horses/532414/aika
hmm... kan det vara meddelande-bugg igen?
Har lÀnge varit nyfiken pÄ hur min Cr/Cr hingsts vita tecken egentligen ser ut. Nu vet jag:
![]()
Bara hitta rÀtt hÀst sÄ kan jag göra det.Kan inte du kolla @Murray s föl och lÀgga ut hÀr sÄ vi fÄr se hur tecknen ser ut?![]()