Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min svinhäftiga shirehingst har det på frambenen :love:

Tillägg: Och nu när jag tittar på hans avkommor så verkar någon annan ha fått föl efter min hingst med sånt på frambenen också. Coolt, nu kan jag se att det faktiskt syns även som föl.
Skulle faktiskt gärna ha en hingst efter honom med ticking men jag har bara ett skimmelsto som inte är så bra. Kan inte köpa ett annat sto heller ... utan att kasta ut ett tjugotal hästar alltså 😅

Skulle faktiskt gärna ha en hingst efter honom med ticking men jag har bara ett skimmelsto som inte är så bra. Kan inte köpa ett annat sto heller ... utan att kasta ut ett tjugotal hästar alltså 😅

Betäck skimmelstoet med en bra hingst och hoppas på sto som du sen använder till din hingst? :D

Satt och kollade igenom de där Aston hingstarna jag länkade igår då jag hade ett sto att betäcka. Den här killen har en distans GP på 315 och kostar bara 500HRC. Jag vet ju inte om han är rabicanobärare men det kändes som ett bra val att avla på även av andra orsaker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
14 066
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 473
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 830
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 365
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur