Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja eftersom alla verkar kallas det så tänkte jag att de hade egentligen speciella namn istället för de tråkiga siffrorna ..![]()
Jag menade inte för varje variation av en white splash gen, utan för de tre olika white splash generna. Dvs bara tre namn, en av dem kunde dessutom heta white splash så två namnKanske blev för jobbigt att hitta på 27 olika namn för vita tecken. Lättare med bara W(hite)1-27![]()
Jag menade inte för varje variation av en white splash gen, utan för de tre olika white splash generna. Dvs bara tre namn, en av dem kunde dessutom heta white splash så två namn![]()
Är du där?@Iamia prövar igen att be om betäckning med Thornbush Dasher i rätt tråd denna gång...
Är du där?![]()
@Riru Äger du Mango nu och tävlar med honom? Jag såg ett likadant namn i en resultatlista och Hey han verkar ju inte illa i tävlingarna heller!
Om det är rätt häst alltså...
Det kan vara min. Fick av... @Mulles_matte...?@Riru Äger du Mango nu och tävlar med honom? Jag såg ett likadant namn i en resultatlista och Hey han verkar ju inte illa i tävlingarna heller!
Om det är rätt häst alltså...
Oj ja. Eh nu blir jag också förvirradJaha du pratar om SW och inte W?
Jag hänger inte med och är nog för trött för att fatta ändå![]()
Aha! Namnet lurade migDet kan vara min. Fick av... @Mulles_matte...?
Mardrömsconfo men riktigt starka dressyr-GP
Edit: fast detta i dressyr alltså
Den skriver jag upp på att-använda-listan!Nu fick denna arabpojke växa upp https://www.horsereality.com/horses/443933/morfeus
680 GP, bara 1VG men 5G+. Ska bli kul att se vad han lämnar framöver.
Hoppas faktiskt på att han ska hålla sig sådär ljus fuxig, jag har så många mörka hästarOoh Kingen växer upp imorgon!(e. Tholymis)