Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tänkt det, och undrat om någon redan hade tagit fram svarta och fuxar i rasen. Men å andra sidan ... vad har man inte gjort nu :p saknas bara att någon får ett hornutskott i pannan :rofl:
Jag har inte sett iallafall. Men det finns säkert redan ja... :rofl:

Blev lite förvånad över dagens trakehnerföl, faktiskt. GP:n vart lite lägre än vad jag hoppas på, men ändå helt okej med 87, 87, 83 i dressyr. Då stoet har 12 G och hingsten 10 G och 2 A blev jag dock väldigt förvånad över att fölet fick ett VG och resten G, dessutom med bästa texten på gallop! :rofl:

Första tanken var ju att sälja, men han kanske kan göra lite nytta i aveln med tanke på att gallop ofta är en svaghet hos många i rasen. Att VG:t är på trav är ju också positivt, sett till dressyren.
https://www.horsereality.com/horses/501945/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 956
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 353
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 711
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 227
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka