Bukefalos 28 år!

Horse Reality VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det låter ju jättesmart men jag spelar bara på mobilen och tror inte att jag kommer fixa Excell där. Jag har gjort olika dokument med hingstar men jag tänker alltid att jag ska lägga in dem sen och tja.. Sen glömmer jag :rofl:
Google Sheets finns som app. :)
 
Det finns säkert individer med E/e och A/a i rasen.
Jag har tänkt det, och undrat om någon redan hade tagit fram svarta och fuxar i rasen. Men å andra sidan ... vad har man inte gjort nu :p saknas bara att någon får ett hornutskott i pannan :rofl:
 
Jag har tänkt det, och undrat om någon redan hade tagit fram svarta och fuxar i rasen. Men å andra sidan ... vad har man inte gjort nu :p saknas bara att någon får ett hornutskott i pannan :rofl:
Jag har inte sett iallafall. Men det finns säkert redan ja... :rofl:
 
Blev lite förvånad över dagens trakehnerföl, faktiskt. GP:n vart lite lägre än vad jag hoppas på, men ändå helt okej med 87, 87, 83 i dressyr. Då stoet har 12 G och hingsten 10 G och 2 A blev jag dock väldigt förvånad över att fölet fick ett VG och resten G, dessutom med bästa texten på gallop! :rofl:

Första tanken var ju att sälja, men han kanske kan göra lite nytta i aveln med tanke på att gallop ofta är en svaghet hos många i rasen. Att VG:t är på trav är ju också positivt, sett till dressyren.
https://www.horsereality.com/horses/501945/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 965
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 807
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 676
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 910
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp