Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vem var det som ville betäcka om med Grady? Han har nytt pris nu. Om inget händer snart ändrar jag tillbaka. Säg till igen då! :)
Det var jag!
Jag hann läsa ditt meddelande sen brakade sidan ihop för mig... sen ehm... somnade jag lite grann på soffan😇 Livet som småbarnsförälder, ett mirakel om jag är vaken efter 21😂
 
Är det någon som vet om/har en welsh-hingst med snitt för dressyr minst 79 och/eller körning minst 69? :d
(ej besläktad med Hir Pob Aros eller Canlyniad för att komplicera saken)
 
Så jäkla svårt... men det är ju 3 hästar jag säljer egentligen(skulle hon kasta får du ju ombetäckning gratis)och stoet är ju bra även om hon inte är toppklass... så..Har satt buy out 15000 men med bukerabatt så 12000?

Ska klura lite, har ändå fullt i stallet nu så måste röja först, så ha henne kvar på marknaden du tills jag bestämt mig, får du henne såld så får jag skylla mig själv. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 797
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 018
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 485
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 878
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp