Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här sötnosen väntade på mig nu ikväll!:love:Synd att det var en hingst:meh: 2VG, resten G+, brunsilver med SW1.
islänning.png
 
Vem var det som ägde Tanijz (dubbelgul skimmel A-T)? Han är pensionerad nu såg jag. Jag har nämligen fått ett stoföl efter honom nu - inte helt missnöjd. GPn blev bättre än hos båda föräldrarna :up:
https://www.horsereality.com/horses/364311/

Skulle vara intressant att få veta igen vad för confo han hade också. Fölet fick en rätt intressant sådan med tanke på att mamman har "bara" 12 G.
Det var jag!
Han åkte på pension nu när jag rensade för att jag vill ha fler raser😐
Confon kommer jag inte ihåg exakt mer än att det var en hel del An där, inget BA och 1 VG.
Har fryst kvar efter honom om du vill prova igen?
 
Vem var det som ville betäcka om med Grady? Han har nytt pris nu. Om inget händer snart ändrar jag tillbaka. Säg till igen då! :)
 
Nu verkar ju spelet flyta på riktigt bra (hoppas jag slipper ångra att jag skrev det 🙈)
T o m alla shower verkar vara igång :bump:
Får se hur servern klarar av Mustangshowen med 766 hästar i som nyss avslutats i Europa.
Det går verkligen mycket fortare men får fortfarande 503 ibland och har blivit utslängd ett par gånger men den hastigheten som är även med över 300 användare online har jag inte upplevt förutom med runt 60 användare tidigare.
 
Får se hur servern klarar av Mustangshowen med 766 hästar i som nyss avslutats i Europa.
Det går verkligen mycket fortare men får fortfarande 503 ibland och har blivit utslängd ett par gånger men den hastigheten som är även med över 300 användare online har jag inte upplevt förutom med runt 60 användare tidigare.

Tydligen riktigt bra. Nu är nästa omgång mustanger igång.
 
Det var jag!
Han åkte på pension nu när jag rensade för att jag vill ha fler raser😐
Confon kommer jag inte ihåg exakt mer än att det var en hel del An där, inget BA och 1 VG.
Har fryst kvar efter honom om du vill prova igen?
Nä jag tror inte det, men det blev intressant resultat så jag ville informera om det :D ska ev ersätta mamman med henne.
 
Det här med att begränsa mig själv under ett tag till att bara betäcka ett sto om dagen börjar bli svååååårt. Jag borde kanske bestämma mig för hur länge 'ett tag' är med. Hmm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 951
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 720
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 865
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 553
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp