Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bara slöspelat sista veckan när det krånglade för mycket. Kollade lite närmare idag och är tillbaka på 20 hästar för mycket efter att ha rensat ner till bara 6 för mycket, argh. Har slängt ut en bunt på marknaden en sista vända, men sen måste det bli pensionering.
 
Jag fick ett till sött stoföl idag :arghh: Kommer aldrig lyckas göra mig av med tillräckligt många :crazy:

Screenshot_20190123_112820.jpg
 
Jag köpte en fjordhingst för ett tag sen. Inget fantastiskt men 1VG 12G och GP571 vilket ger en bättre helhet än majoriteten av mina ston som han dessutom är obesläktad med. Kostade bara runt tusenlappen så det kändes som det var ett ok köp för att använda lite då och då.

Betäckte ett sto med honom men på dag två så tog det slut och jag ombetäckte med honom. Min spontana tanke då var att han antagligen såldes för att har dålig fertilitet. Nu är märren på dag 4. Det rycker i fingrarna att betäcka mer ston med honom för att se om fertiliteten hos honom är ok eller inte.
 
Visst är det någon här som äger Maeseithin Cai?
Fick precis föl efter honom som helt otränad smällde till med 85.72 på första utställningen :love:
Låg GP (men avsevärt bättre än mamma) men både RN och CR:banana:.

Jag ska INTE ha fler hingstar men jag tror han är en keeper
https://www.horsereality.com/horses/368818/foal-doe-368818
Det är jag! Och gud vad kul! :love: Och roligt med den fina färgen! Annars brukar de flesta av hans föl bara bli vanligt bruna :angel:

Lycka till med honom! :D
 
Fick jackpot i morse, stoföl med GP607 och två VG :love: Två retsamma A, men hingstarna börjar bli så bra nu att det inte bekymrar mig :)
 
Skulle nån vilja ha ett skäcktrakhenersto? GP 716, 86,86,84 för dressyr. 1VG, 10G och ett irriterande A (på skritt (:confused:), så egentligen borde det väl gå lätt att fixa till i nästa generation)... https://www.horsereality.com/horses/342253/allocnemis-s Priside runt 10000?
Jag kan vara intresserad! Måste gå igenom mina hästar först dock, har ett gäng som ska bort så borde ha plats då. Men det hinner jag tidigast ikväll. :D
 
Jag kan vara intresserad! Måste gå igenom mina hästar först dock, har ett gäng som ska bort så borde ha plats då. Men det hinner jag tidigast ikväll. :D
Sorry! Blev otålig och la ut henne på marknaden och hon blev såld direkt... Hon var ute en sväng tidigare och då ville minsann ingen ha henne. :cautious:
 
Tröttnade på att vänta på att den här killen skulle växa upp: https://www.horsereality.com/horses/338745/jupiter

PRE, GP 661, 2VG, 10 G och CR/prl

Tänker så klart sätta ut honom för avel, men vill gärna höra vad ni tycker jag ska sätta? Tror jag kör på DP för vanligt pris men det går så klart att få bukepris i HRC. Bara jag har en aning om vad som är lagom. ;)
Kul!
Jag vill gärna betäcka med honom när jag har ledigt lämpligt sto. :)
 
Ha ha! Det är roligt när någon vill köpa ens hästar. Ska sälja ett A-T sto med föl. Båda är rätt bra, men fölet är hingst och inte tillräckligt bra. Stoet är också bra, men jag har sålt alla hennes avkommor - det ser jag som ett tecken. I vilket fall. Startbudet var på 15000. Bara tre bud, men det är uppe i 80000 nu, med 14h kvar av auktionen... :rofl: Jag hoppas ingen ger sig. :up:
 
Ha ha! Det är roligt när någon vill köpa ens hästar. Ska sälja ett A-T sto med föl. Båda är rätt bra, men fölet är hingst och inte tillräckligt bra. Stoet är också bra, men jag har sålt alla hennes avkommor - det ser jag som ett tecken. I vilket fall. Startbudet var på 15000. Bara tre bud, men det är uppe i 80000 nu, med 14h kvar av auktionen... :rofl: Jag hoppas ingen ger sig. :up:

Jösses! Bra utdelning! Såna köpare får du gärna skicka hitåt. 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 795
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 998
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 830
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp