Bukefalos 28 år!

Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt ena trakhenersto fick sitt andra föl idag. Sitt andra hingstföl. GP 708 och 84+88+80 på dressyrsiffrorna, 11G och 1 irriterande A. Marginellt bättre än mamma på både GP och confo men vad ska jag göra med alla dessa hingstungar? Hans bror fick sämre GP men bättre confo än mamman och 88+87+78 så båda har lite bättre dressyr än mammas 83+86+76. Men jag vill ju ha stooon... Eller superduperhingstar som jag kan ha till avel men då behöver jag arbeta fram bättre stomaterial att utgå ifrån och det händer ju inte när jag bara får hingstungar. /end rant
 
Ni andra kommer alltså in? Jag får bara fel 503 eller efter att ha loggat in oändlig laddingstid
Edit: som slutade i 503
 
Mustangföl fött idag med 4 VG, 8 G och 648 GP - verkligen inte illa då GPn blev bättre än båda föräldrarna :d till skillnad från tidigare helsyskonet som fick sämsta möjliga :rofl: CR och RN - även om färgen blev lite grådaskig, men mera vitt än bägge föräldrarna också :up:
https://www.horsereality.com/horses/366112/
297 i reining - jag är inte van vid att räkna ihop på det här viset men enligt min tabell så är det väldigt bra för rasen, stämmer det bra med den här siffran?

Det blev ett väldigt fascinerande föräldrapar att avla tillsammans med :d spännande resultat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 965
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 807
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 910
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 680
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp