Horsereality IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det med! När man kom upp till gränsen där man därefter måste köpa stallplats för DP så började jag tycks det var jobbigt att ta hand om alla, men kanske främst pga att det varit så extremt segt. Är ju bättre nu. Men vill iaf kunna ta hand om alla i ett svep på morgonen.

Jag vill försöka ha nånting till varje gren att pyssla med iaf, blir uttråkad av att bara hålla på med nån enstaka :angel: men ja, stallplats...
:rofl: Tyckte du det var jobbigt med 25 hästar? Jag har 100 boxar nu, och just nu 104 hästar + fölen som bor kvar hos mamman. Nu har jag lovat mig själv att hålla mig där eftersom det är himla jobbigt för händerna att klicka miljoner gånger på iPaden... Får se hur länge det håller. :cautious:
 
:rofl: Tyckte du det var jobbigt med 25 hästar? Jag har 100 boxar nu, och just nu 104 hästar + fölen som bor kvar hos mamman. Nu har jag lovat mig själv att hålla mig där eftersom det är himla jobbigt för händerna att klicka miljoner gånger på iPaden... Får se hur länge det håller. :cautious:

Nä 50 :D för det var väl 25 man fick gratis när man levlade (eller får man fler?)och sen köpa 25 till för hrc?
 
Okej, nu har jag precis gått med i horsereality men jag förstår ingenting..O_o Jag hittade till marknaden och köpte en arab med föl och en trakhenerhingst på 3 år samt fångade två tvååringar i parken. Så nu har jag tagit hand om dom tror jag men jag kan t.ex inte trycka in på de andra flikarna än ”summary” när jag gått in på hästen.. Och förstår inte heller hur jag kan tjäna pengar eller gå upp i level. Snälla hjälp mig:laugh: (Har inte orkat skrolla igenom hela tråden så har säkert missat info)
 
Okej, nu har jag precis gått med i horsereality men jag förstår ingenting..O_o Jag hittade till marknaden och köpte en arab med föl och en trakhenerhingst på 3 år samt fångade två tvååringar i parken. Så nu har jag tagit hand om dom tror jag men jag kan t.ex inte trycka in på de andra flikarna än ”summary” när jag gått in på hästen.. Och förstår inte heller hur jag kan tjäna pengar eller gå upp i level. Snälla hjälp mig:laugh: (Har inte orkat skrolla igenom hela tråden så har säkert missat info)
Använder du iphone?
 
Okej, nu har jag precis gått med i horsereality men jag förstår ingenting..O_o Jag hittade till marknaden och köpte en arab med föl och en trakhenerhingst på 3 år samt fångade två tvååringar i parken. Så nu har jag tagit hand om dom tror jag men jag kan t.ex inte trycka in på de andra flikarna än ”summary” när jag gått in på hästen.. Och förstår inte heller hur jag kan tjäna pengar eller gå upp i level. Snälla hjälp mig:laugh: (Har inte orkat skrolla igenom hela tråden så har säkert missat info)
Gissar att du spelar på telefon/padda? Spelet är inte optimerat för det, men det funkar. Jag spelar på en iPad, och på vissa saker, t ex flikarna under hästarna måste jag liksom hålla kvar fingret på (inte klicka utan mer som när man vill markera något) tills ordet blir understruket. När det är det så kan jag klicka igen och då funkar det.
 
Okej, nu har jag precis gått med i horsereality men jag förstår ingenting..O_o Jag hittade till marknaden och köpte en arab med föl och en trakhenerhingst på 3 år samt fångade två tvååringar i parken. Så nu har jag tagit hand om dom tror jag men jag kan t.ex inte trycka in på de andra flikarna än ”summary” när jag gått in på hästen.. Och förstår inte heller hur jag kan tjäna pengar eller gå upp i level. Snälla hjälp mig:laugh: (Har inte orkat skrolla igenom hela tråden så har säkert missat info)
Gå upp i level gör du genom att samla XP från att ta hand om hästarna, avla, köpa, sälja, tävla osv :D nästan allt man gör samlar XP. Det går snabbast i början då man levelar upp snabbt.
Tjäna pengar gör man när man levelar upp också. Annars om man har en tillräckligt bra häst så tjänar man pengar om man vinner rosetter i tävlingarna eller utställningarna.
Sen kan man ju sälja hästar (Fast det är svårt nu då marknaden är övermättad) eller låta ens hingstar stå till tjänst i avel (om de är så bra att folk vill använda dem).
Annars är ridskolan (som finns på kartan) ett sätt att tjäna pengar genom klick.
 
Gissar att du spelar på telefon/padda? Spelet är inte optimerat för det, men det funkar. Jag spelar på en iPad, och på vissa saker, t ex flikarna under hästarna måste jag liksom hålla kvar fingret på (inte klicka utan mer som när man vill markera något) tills ordet blir understruket. När det är det så kan jag klicka igen och då funkar det.
Tack, det fungerade. Blir förhoppningsvis lättare att lära mig spelet nu:D
 
Inte imponerad av det här fölet: https://www.horsereality.com/horses/372843/foal-doe-372843

Lite högre GP än mamma, långt under pappa och inte ett enda VG trots att stoet har 4 och hingsten 2. Hmm, undrar om det stoet får åka nu, synd bara att hon har mest VG av mina AT-ston.
Det är samma lotteri med exteriören som med GPn de kan ärva ner sin sämsta allel eller sin bästa. Jag skulle inte kassera stoet för en sådan sak för nästa gång kanske hon ärver ner det bästa och då står du med en utmärkt unge
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 801
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 067
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 509
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 022
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp