Inte här heller...Inte här....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte här heller...Inte här....
Inte här....
Hinner knappt klicka innan det händer! Men då kanske det kommer gå överInte här heller...
Självklart! Nu?@Murray kan vi fixa ombetäckning med Baldur Z? Stoet kastade tyvärr.
Självklart! Nu?
Supersegt, får 503 hela tiden, men blir inte utloggad så jag kan nätt och jämnt göra något.Ni andra kommer alltså in? Jag får bara fel 503 eller efter att ha loggat in oändlig laddingstid
Edit: som slutade i 503
Jag har två märrar att betäcka och nu har jag ju tillgång till mina notiser (excel) vilket jag saknar på jobbet men det blir väl inte betäckt nu hellerSupersegt, får 503 hela tiden, men blir inte utloggad så jag kan nätt och jämnt göra något.
Är samma för mig.Supersegt, får 503 hela tiden, men blir inte utloggad så jag kan nätt och jämnt göra något.
Hmm, inget av stona jag betäckte med Svafne behöll fölet Trist!
Visa bifogad fil 24327
Ni andra kommer alltså in? Jag får bara fel 503 eller efter att ha loggat in oändlig laddingstid
Edit: som slutade i 503
Det släppte helt plötsligt så jag har kunnat betäcka märrarna. Fick möjlighet att använda Yatare som @inverterad ägerInga problem för mig, går riktigt snabbt faktiskt även fast jag kör på mobilsurfen ute i skogen
Det släppte helt plötsligt så jag har kunnat betäcka märrarna. Fick möjlighet att använda Yatare som @inverterad äger
Någon?Vem var det som ägde Tanijz (dubbelgul skimmel A-T)? Han är pensionerad nu såg jag. Jag har nämligen fått ett stoföl efter honom nu - inte helt missnöjd. GPn blev bättre än hos båda föräldrarna
https://www.horsereality.com/horses/364311/
Skulle vara intressant att få veta igen vad för confo han hade också. Fölet fick en rätt intressant sådan med tanke på att mamman har "bara" 12 G.
Var inte det @SpanskaLoppan ?Någon?
297 i reining - jag är inte van vid att räkna ihop på det här viset men enligt min tabell så är det väldigt bra för rasen, stämmer det bra med den här siffran?Mustangföl fött idag med 4 VG, 8 G och 648 GP - verkligen inte illa då GPn blev bättre än båda föräldrarna till skillnad från tidigare helsyskonet som fick sämsta möjliga CR och RN - även om färgen blev lite grådaskig, men mera vitt än bägge föräldrarna också
https://www.horsereality.com/horses/366112/
Jag testar igen, men jag betalar gärna med DP, har mer av det än HCR...Attans! Jag är inloggad nu, om du vill använda honom igen så ändrar jag avgiften