HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha ja, köpte henne som föl av dig, tror du precis köpt henne från Foundation då. Tror hon hette Nevarra då, vilket jag redan hade ett sto som hette, så hon fick nytt namn. :D
Vad roligt, norpade förmodligen henne på en av mina foundation-rensningar :D
 
Spontant känns det ju svårt att jämflra pallplatser eftersom det kräver att man vet att hästarna startat lika många tävlingar och helst samtidigt i samma konkurrens. Om du är osäker om formeln stämmer hade jag stoppat in alla i comp. calculator och jämfört. Jag gjorde det på några förut och alla mina hamnade inom intervallet. Har du lagt in alla G+ osv också?
Finns länken till den där calculatorn på forumet?
 
Det är svårt nog att hitta bra hingstar med ett gult anlag i den rasen, så du får noga leta länge efter en vettig dubbelgul. ;)
Jag har ett dubbelgult sto som jag är sugen på att åldra upp, men vill spara dp.
Det är svårt nog att hitta bra hingstar med ett gult anlag i den rasen, så du får noga leta länge efter en vettig dubbelgul. ;)
Inne på sida 110 nu, börjar leta enkelgula, men fortfarande lika svårt :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 786
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 975
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 797
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 472
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp