Bukefalos 28 år!

HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nån Yumiko håller på och skickar meddelanden om att köpa mina rabicanoarabston :p
Hehe hen har betäckt minst tre ston med Gideon i en vecka nu, rätt bra DP-inkomst :p

Självklart fixar jag Huckleberry åt dig, sorry att det dröjt.
Tror någon av Asdon-stona kastade, får hon besöka brorsan igen? :nailbiting:
 
Hehe hen har betäckt minst tre ston med Gideon i en vecka nu, rätt bra DP-inkomst :p

Självklart fixar jag Huckleberry åt dig, sorry att det dröjt.
Tror någon av Asdon-stona kastade, får hon besöka brorsan igen? :nailbiting:

Ingen fara! Är här iaf :D
Haha ja det får hon :laugh: Vilken tar vi först?
 
Kanske köper "billigt"(normalt) och säljer dyrt? Med tanke på att avel av rabicano är rätt segt.
Oh, ja den var ännu lite dyrare. Tror hen fick blodad tand så att säga... :laugh: Kanske hoppas på en karriär som rabicanohästhandlare?
Jag tror jag såg en fråga från just den personen (kan ha varit någon med liknande bild) i foumet häromdagen. Det var en fråga just om den hingst som Iamia köpte (iallafall en rabicanofux med W19) om idall färgen var något speciellt. Jag kan inte hitta tråden nu så antagligen har den tagits bort av den som postade den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 035
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 162
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 031
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 237
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp