HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fatta hur lång tid det tog att hitta en arabhingst som matchar 55 i styrka :crazy: Till slut hittade jag en, som visade sig ha Diospyros som pappa :D Kanske borde kollat mamman så det inte är för dålig exteriör där men det tänkte jag inte på så här sent på natten
 
Vad tror ni om denna? 511524 Även om den inte får färgen, är den bärare då? Eller är det för långt bak?

Det var ju min :laugh: Nu har du ju fått hjälp med uträkningen, men hoppas att han blir mörk nu också då :angel: Jag orkade inte riktigt vänta och låta honom ta upp plats när han växer upp...

Har även detta stoet till salu som iaf säkert är bärare, tyvärr en riktig besvikelse på confon :cautious:

https://www.horsereality.com/horses/475748/in-taze-dj
 
@Hedinn & @Sasse Nu flyttade Regal Princess ut om någon av er fortfarande är intresserad?
Även Kill Bill om @Sasse är intresserad?

Även denna trekhingst flyttade ut i natt, har GP726 3VG resten G, snitt för hoppning på 79 och för dressyr 87-86-85. Bacardi Highball. Om någon är sugen innan han åker ut?

Sedan funderar jag på hur sjutton jag ska göra med min 'betäckningsmiss', den blev ju inte så himla tokig med GP639 och 4VG. Har varit uppe på 85 % och är ju silver. Är det värt att behålla som stud sen?
 
Visst är 79,67 rätt bra ddressyrsnitt för en PRE? Synd att han blev hingst och total-GP inte blev lite högre. Nu känner jag ju att jag måste vänta ett varv till med att skicka mamma till sandstrand och försöka med ett sto.

https://www.horsereality.com/horses/550131/foal-doe-550131
Ja det är rätt så bra. Hingsten har sjäv 82.67 vilket det högsta jag har noterat bland hingstarna. Jag hade kanske väntat med Oceano till senare i aveln och tagit någon annan hingst nu för att höja GP mm.
 
Det var ju min :laugh: Nu har du ju fått hjälp med uträkningen, men hoppas att han blir mörk nu också då :angel: Jag orkade inte riktigt vänta och låta honom ta upp plats när han växer upp...

Har även detta stoet till salu som iaf säkert är bärare, tyvärr en riktig besvikelse på confon :cautious:

https://www.horsereality.com/horses/475748/in-taze-dj

Jaså :laugh: Så dumt bara att jag köpte honom endast för jag trodde han var sto, men jag tror ändå han får stanna.
 
@Hedinn & @Sasse Nu flyttade Regal Princess ut om någon av er fortfarande är intresserad?
Även Kill Bill om @Sasse är intresserad?

Även denna trekhingst flyttade ut i natt, har GP726 3VG resten G, snitt för hoppning på 79 och för dressyr 87-86-85. Bacardi Highball. Om någon är sugen innan han åker ut?

Sedan funderar jag på hur sjutton jag ska göra med min 'betäckningsmiss', den blev ju inte så himla tokig med GP639 och 4VG. Har varit uppe på 85 % och är ju silver. Är det värt att behålla som stud sen?
Jag är absolut intresserad av båten, måste bara kolla stammar på mina bättre ston först så jag behåller lite variation. :D
 
Den här snyggingen växte upp inatt :love: Jag blev så glad att hon fick den riktigt vita färgen, och inte en sån där gul ton!

Screenshot_20190317_083500.jpg
 
@Hedinn & @Sasse Nu flyttade Regal Princess ut om någon av er fortfarande är intresserad?
Även Kill Bill om @Sasse är intresserad?

Även denna trekhingst flyttade ut i natt, har GP726 3VG resten G, snitt för hoppning på 79 och för dressyr 87-86-85. Bacardi Highball. Om någon är sugen innan han åker ut?

Sedan funderar jag på hur sjutton jag ska göra med min 'betäckningsmiss', den blev ju inte så himla tokig med GP639 och 4VG. Har varit uppe på 85 % och är ju silver. Är det värt att behålla som stud sen?
Jag tar gärna Kill Bill. Ska bara göra lite plats. Även Regal Princess är av intresse om @Hedinn inte vill ha henne :)

Din ”betäckningsmiss” använder jag mig gärna av i framtiden, eller om du hellre säljer - köper jag gärna :angel:
 
Gah. Mina ATs går åt skogen. Har testat nästan bara mina egna hingstar ett tag och nästan allt blir skräp. Nu behöver jag tydligen nån ny idé... Vill ha bra confo utan An, men det behöver inte nödvändigtvis vara 9VG heller. GP ganska oviktigt men helst en bit över 700, GP för endurance är viktigare och ska vara åtminstone över, säg, 320. (Detta gäller inget särskilt sto, så stam är inte viktigt i detta läget, jag skulle bara vilja ha lite nytt fräscht tänk. :rofl:)
Så. Har någon en sådan hingst kanske? Eller någon har kanske en ”utomstående” hingst-favorit?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 222
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
62 084
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
60 910
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 152
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp