Bukefalos 28 år!

HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förresten kan W19 hoppa över en generation?
Nu har jag ingen koll på W19, men om det är en dominant gen (räcker med en upplaga) så kan den inte ”hoppa över” en generation, det är bara recessiva gener (krävs två upplagor) som kan göra det.
 
Nu har jag ingen koll på W19, men om det är en dominant gen (räcker med en upplaga) så kan den inte ”hoppa över” en generation, det är bara recessiva gener (krävs två upplagor) som kan göra det.

Ok tack, hittade ett W19 föl där ingen av föräldrarna såg ut som W19 men mamman var skimmel och inte testad för det, så måste vara hon då :p
 
Huh. Enligt mitt dokument så skulle han passa till racing, men jag vet inte hur han ligger till i jämförelse med araberna då jag har inga. @Shaggy hade du några? Vill du slänga en snabb blick på fölet ovan? :o
Han ligger rätt bra till i jämförelse med araberna, ganska medel av den nya generationen.
 
Åhå? Intressant! Jag visste inte att cleveland bays kunde ligga bra till i racing också :o
Nej det förstår jag för det är så orealistiskt. Det handlar ju om så mycket mer än det som räknas med här, typ av muskelfibrer, avkylningsförmåga, tyngden hos idividen osv osv
 
Nej det förstår jag för det är så orealistiskt. Det handlar ju om så mycket mer än det som räknas med här, typ av muskelfibrer, avkylningsförmåga, tyngden hos idividen osv osv
Jag gillar araberna i spelet men jag väntar tills fullbloden kommer innan jag börjar med racing :love::angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 028
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
61 106
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 960
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
64 189
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp