HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får se vad Malte går för nu då. Han har nu bara på dina två betäckningar tjänat in halva köpesumman. 😂
Hahaha och jag som nästan har dåligt samvete för att jag glider på räkmacka genom att nyttja dina hingstar så mycket och billigt. Men då kan jag kanske släppa det just när det gäller Malte i alla fall. :rofl:
 
Jag fick precis mitt andra gg Camargueföl! Ett sto till och med GP608 12G :love: Den förra blev brun och denna svart :banana:

Screenshot_20190323_143732.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 891
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 416
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 280
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 769
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp