HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag drömt att jag skrev till dig om märrarna du var intresserad av eller har jag missat ett svar? :D

Apple och Nori-tab står nu tomma, vill du ha dem betäckta medan deras ungar växer upp? (Nori-tabs föl ska också säljas om du är sugen. 3VG men 1A, stoföl)

https://www.horsereality.com/horses/68221/apple
https://www.horsereality.com/horses/343041/nori-tab

Nej nu när du skriver det kommer jag ihåg att jag sett men glömt svara, har haft dåligt med tid att hänga med nu när jag jobbar igen! :p Jag tar gärna repris med EmLar på Apple och Celeritas på NoriTab! :)
 
Det här med att skicka meddelande till andra användare är inte min grej, vill ha svar nu, även om jag tror att svaret kommer vara nej:angel:
 
Har sån ångest för att skicka den här på spa (ja jag vet att det bara är pixelhästar 😂). Det är den häst som har sprungit in mest pengar åt mig på tävling och som jag har haft längst men nu kan hon bara vinna i princip om jag tävlar mitt i natten med lite konkurrens trots roundpen, inte har hon lämnat några bra föl heller så det är inte mycket att ha för någon annan heller :(
 
När man letar efter @Asko i spelet och söker på "Askol" om och om igen och håller på att bli tokig. Insåg inte mitt fel innan jag försökte tagga hen här.
😅 Till ditt försvar så hette jag faktiskt AskoII (med två versala i som i nr 2) förr, men jag bytte när jag insåg att det kunde läsas som as-koll (med två l) - vilket jag verkligen inte har :rofl: Men det var ett par år sedan nu :D
 
Ahmeh herregud, jag jublade för ett ögonblick när jag fick se att jag hade fått tre föl. Men jag jublade inte länge till..! :banghead:
Fölet med 4:7:1 var mest beklagansvärt, men jag har åtminstone en bättre helsyster.
Men ett föl av en kombination som jag bara provade lyckades inte alls, ingen VG från farsans sida och mammans enda Av :meh:
Och så jublade jag för min första dubbelgula A-T hingst men så dök ett BA upp från ingenstans! :eek::banghead::rage:

Soptunnan direkt misstänker jag :meh:
 
Ahmeh herregud, jag jublade för ett ögonblick när jag fick se att jag hade fått tre föl. Men jag jublade inte länge till..! :banghead:
Fölet med 4:7:1 var mest beklagansvärt, men jag har åtminstone en bättre helsyster.
Men ett föl av en kombination som jag bara provade lyckades inte alls, ingen VG från farsans sida och mammans enda Av :meh:
Och så jublade jag för min första dubbelgula A-T hingst men så dök ett BA upp från ingenstans! :eek::banghead::rage:

Soptunnan direkt misstänker jag :meh:
Ah, glömde Truly Madly Deeply - han är ju faktiskt mitt första dubbelgula AT hingst :idea::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 810
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
60 119
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
59 136
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 534
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp