HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaaa! Synd att jag måste vänta 12 dagar innan hon kommer ut bara... :cautious:

:laugh:
Har du någon aning om vad du ska betäcka med sedan om stoet blir som dina hingstar?
Jag vet inte ens vad jag ska betäcka mitt sto med, så har inte åldrat upp.
Edit. Antar färg/confoavel tills det dyker upp något intressant.
 
Senast ändrad:
:laugh:
Har du någon aning om vad du ska betäcka med sedan om stoet blir som dina hingstar?
Jag vet inte ens vad jag ska betäcka mitt sto med, så har inte åldrat upp.
Nä. Inte en suck... :rofl: Är inte så bra på att planera i vilket fall. :o Hoppas helt enkelt att nån bra hingst har dykt upp när det är dags...
 
:laugh:
Har du någon aning om vad du ska betäcka med sedan om stoet blir som dina hingstar?
Jag vet inte ens vad jag ska betäcka mitt sto med, så har inte åldrat upp.
Edit. Antar färg/confoavel tills det dyker upp något intressant.
Tillägg: Tyvärr tror jag inte att nåt tillräckligt bra kommer att finnas. Eftersom reiningtävlingarna är som de är verkar folk i allmänhet inte bry sig om grenGP:t. Tror att EN enda person utanför Buke har betäckt med min bästa reininghingst (den med 357 för reining)... Jag trodde att han åtminstone skulle vara lite mer attraktiv, men färg och VG är mycket viktigare verkar det som. :meh:
 
Tillägg: Tyvärr tror jag inte att nåt tillräckligt bra kommer att finnas. Eftersom reiningtävlingarna är som de är verkar folk i allmänhet inte bry sig om grenGP:t. Tror att EN enda person utanför Buke har betäckt med min bästa reininghingst (den med 357 för reining)... Jag trodde att han åtminstone skulle vara lite mer attraktiv, men färg och VG är mycket viktigare verkar det som. :meh:

Ja tyvärr är det väl så. Är bara så svårt att inte avla för att få bättre hästar poängmässigt för en gren som dom är gjorda för.. Men spelar det ingen roll i tävlingar så är det ju egentligen bara slöseri på tid och hästar när man borde avla på annat.
Har varit inne flera gånger på att avla fram racinghästar men jag vill ändå att reining ska funka :arghh:
 
Ja tyvärr är det väl så. Är bara så svårt att inte avla för att få bättre hästar poängmässigt för en gren som dom är gjorda för.. Men spelar det ingen roll i tävlingar så är det ju egentligen bara slöseri på tid och hästar när man borde avla på annat.
Har varit inne flera gånger på att avla fram racinghästar men jag vill ändå att reining ska funka :arghh:
Äh. Det är inte slöseri. Tävlingarna kommer ju att ändras nån gång och då kommer alla som struntat i reining-GP att stå där med stora ögon när vi sopar banan med dem. :devil:
 
Liiite sur. Ett av mina Mangoföl skulle bli sto och den andra hingst när jag ultraljudade, men nu står det hingst på båda ultraljuden. Såg fram emot att få en av varje ju. :cry:
 
Äh. Det är inte slöseri. Tävlingarna kommer ju att ändras nån gång och då kommer alla som struntat i reining-GP att stå där med stora ögon när vi sopar banan med dem. :devil:

Var det inte någon här i tråden som sett Deloryan säga att just reiningen inte gick att fixa?
Men det vore ju helt klart kul om det skulle fixas till ordentligt! :D
 
Liiite sur. Ett av mina Mangoföl skulle bli sto och den andra hingst när jag ultraljudade, men nu står det hingst på båda ultraljuden. Såg fram emot att få en av varje ju. :cry:

Alltså det där med könsbyten verkar inte tas på allvar, och nu kan även ultraljuden ändras? :meh:
Jag ultraljudar knappt längre just för att man inte kan lita på det och jag orkar inte bli besviken på att det bytts kön vid födsel.
 
Alltså det där med könsbyten verkar inte tas på allvar, och nu kan även ultraljuden ändras? :meh:
Jag ultraljudar knappt längre just för att man inte kan lita på det och jag orkar inte bli besviken på att det bytts kön vid födsel.
Det är faktiskt första gången det händer mig, tror jag. Möjligt att något föl bytt kön tidigare. Oavsett har jag inga screenshots så det går ju inte att bevisa något. :meh:
Får väl se om det blir hingstar eller ston som kommer ut... :cautious:
 
Alltså det där med könsbyten verkar inte tas på allvar, och nu kan även ultraljuden ändras? :meh:
Jag ultraljudar knappt längre just för att man inte kan lita på det och jag orkar inte bli besviken på att det bytts kön vid födsel.
Jag fattar inte hur ni lyckas få fölen att byta kön. Har aldrig hänt mig... :confused:
 
Är det någon här som har en welsh-hingst med bra confo? Minst 4 VG. Inte så höga krav på GP men gärna över 630 då stoet ligger väldigt lågt. Utan Graig i stamtavlan :)
Jag har två: Gregg och Illyria Brenin. Den sistnämnda har dock en fertilitet på runt 50%.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 783
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 955
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 782
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 458
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp