HorseReality IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du är ju galen! :rofl: Ens tänka att du skulle skicka den där till Gisela... :eek: Om du tänker den tanken igen kan han flytta till mig istället och ersätta min rabicanobärarhingst (som har ett A och sämre reiningpoäng)... :D

Ja, bättre dressyrpoäng på Chalcostephiaavkomman är ju iallafall alltid något. :p

Eh, jag har visst skickat stoet till Gisela :o Kommer fölet tillbaka? Kan inte se honom i min lista men dök ju upp när jag tog hand och tränade hästar genom att trycka med pilen.. Kunde ändra namn och tagline också.
 
Eh, jag har visst skickat stoet till Gisela :o Kommer fölet tillbaka? Kan inte se honom i min lista men dök ju upp när jag tog hand och tränade hästar genom att trycka med pilen..
Om det bara var stoet och inte fölet tror jag att fölet finns kvar hos dig. Mamman går inte att träna eller göra något med och försvinner till Gisela när fölet flyttar. Det verkar gå att avbryta genom att sälja till någon dock. Eller för mig avbröts pensioneringen av ett föl när jag sålde mamman medan fölet gick kvar vid hennes sida.
 
Minns inte om de syntes i listan men jag tror det.... Dock såg fölet ut som en foundation-häst. Dvs jag kunde inte se några stats etc.
 
Om det bara var stoet och inte fölet tror jag att fölet finns kvar hos dig. Mamman går inte att träna eller göra något med och försvinner till Gisela när fölet flyttar. Det verkar gå att avbryta genom att sälja till någon dock. Eller för mig avbröts pensioneringen av ett föl när jag sålde mamman medan fölet gick kvar vid hennes sida.

Stoet finns inte i min lista dock utan hon bor hos Gisela.
Får väl se om några dagar om han kommer tillbaka :laugh:
 
Haha men om du kan träna honom verkar det ju lovande! Du kan ju testa om han dyker upp i listan på equipment t ex.

Han dyker upp, vad konstigt :laugh: Vet att förut när man skickade ston så följde fölet med och man fick inte tillbaka det, men dom kanske har ändrat det nu?
 
Är det någon här som har en welsh-hingst med bra confo? Minst 4 VG. Inte så höga krav på GP men gärna över 630 då stoet ligger väldigt lågt. Utan Graig i stamtavlan :)
 
Han dyker upp, vad konstigt :laugh: Vet att förut när man skickade ston så följde fölet med och man fick inte tillbaka det, men dom kanske har ändrat det nu?
Ja det är lite märkligt. Borde ju egentligen vara samma som när man säljer, att fölet följer med tills det flyttat. Men hoppas han stannar då :)
 
Han dyker upp, vad konstigt :laugh: Vet att förut när man skickade ston så följde fölet med och man fick inte tillbaka det, men dom kanske har ändrat det nu?
Nä, har väl varit likadant hela tiden? Är stoet dräktigt är det en annan sak, då föds ju inte fölet hos dig och är därmed aldrig ditt, men i och med att fölet nu är en ”egen” häst så stannar det trots att du skickar stoet.
 
Nä, har väl varit likadant hela tiden? Är stoet dräktigt är det en annan sak, då föds ju inte fölet hos dig och är därmed aldrig ditt, men i och med att fölet nu är en ”egen” häst så stannar det trots att du skickar stoet.

Det visste inte jag :p Har för mig att det diskuterats förut att om man skickar ett föl vid mammans sida så står stoet kvar, men skickar man sto med föl vid sidan så flyttar båda?
Men jag kanske bara har inbillat mig allt då :laugh:
 
Eh, jag har visst skickat stoet till Gisela :o Kommer fölet tillbaka? Kan inte se honom i min lista men dök ju upp när jag tog hand och tränade hästar genom att trycka med pilen.. Kunde ändra namn och tagline också.
Nu har du ju redan fått svaret, men du står ju fortfarande som ägare. På stoet står det Gisela. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 782
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 952
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 772
Senast: liwhoj
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 455
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp